Wat is er nieuw

man of vrouw .....waar naar kijken

• Onderwerp starter Onderwerp starter dice
  • Startdatum Startdatum
D

dice

Guest
Beste leden

ik heb hulp nodig ivm het geslacht van malawi cichliden man of vrouw waar moet je naar kijken bvb ....ik heb bewezen koppels ivm jongen maar ik zie het verschil niet :/ als iemand mij meer duidelijk heid kan geven graaag

alvast bedankt rick

Als je aangeeft WELKE malawi cichliden je hebt scheelt dat al veel..... Er zijn er maar een stuk of 1000 verschillende....

Daarbij kunnen veel soorten onderling kruisen, dus als je niet heel zeker weet dat je m en v van dezelfde soort hebt (de ouders) ga dan a.u.b. niet verder kweken met die jonkies en doe ze ook niet weg.

zijn malawi s uberhaupt "bewezen koppels"? die houd je toch altijd in een harem en het mannetje pakt wat die pakken kan 😀

RichD1011 zei:
zijn malawi s uberhaupt "bewezen koppels"? die houd je toch altijd in een harem en het mannetje pakt wat die pakken kan 😀

Klopt ook :daisy:

Zijn idd allemaal bewezen koppels !! Jongen zitten apart of weggedaan ...en ik snap niet wat saskiaz bedoelt ? Nie verder kweken enze ik weet niet waar je het over hebt ivm dat ik het woord kweken nooit heb genoemt (tesnel geoordeelt )..het gaat om de jongen vissen ivm man of vrouw in het algemeen

maar ik ben al geholpen

gr

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan