Wat is er nieuw

man of vrouw

H

hens

Guest
982272_0_82_hens_1_2.jpg

Re: man en vrouw of man en man antennebaarsjes

762367hens_0_82_hens_1_5.jpg

Je wilt van de electric blue weten of het een M of V is veronderstel ik?
En van welke op de onderste foto?

~ Ivo

Kan je misschien nog een paar foto's van de vissen laten zien en dan ht liefst van de zijkant?

Denk dat van de onderste foto de voorste ramirezi een man is, gezien zijn bouw. Zeker weten doe ik het dus niet.

Voorste op de onderste foto heeft wel een verdacht plekje daar waar de rugvin aan de achterkant aan het lijfje zit.

~ Ivo

Wil je van alledrie het geslacht weten?

Bij de "electric blue" is dat sowieso erg lastig, maar gelet op de vorm van de vinnen houd ik het op een vrouw.
Op de onderste foto zie ik twee niet al te duidelijke vissen. Ik kan niet precies zeggen waarom, maar de voorste zou ik als man inschatten en de achterste als vrouw.

Maar hier zit h��l nadrukkelijk geen garantie op .....

visstisck zei:
Kan je misschien nog een paar foto's van de vissen laten zien en dan ht liefst van de zijkant?
En als duidelijke foto's maken lastig is wilt een filmpje (uploaden via bv. youtube) ook wel eens helpen.

~ Ivo

Bedankt wil er 1 electric blue bij kopen,kan ik dan beter voor een vrouw gaan .dus 2 vrouwen bij elkaar of gokken dat mijn vis een vrouw is en een man erbij kopen

Of een betere foto proberen te plaatsen zodat je meer zekerheid hebt. Je kan ook een filmpje plaatsen zoals Ivo voorstelt

Man of vrouw: http://youtu.be/FDHHTCg0TvE

Als eerste te zien ramerezi vrouw??.
Als tweede een electric blue vrouw????

Man of vrouw: http://youtu.be/6ob8LsWxtC4
Hier is de tweede ramerezi waarschijnlijk een man.maar heeft bulten bij zijn kieuw staart en onder zijn buik.ziet er niet best uit.heeft iemand een advies wat te doen.

Je video's staan op priv�. Nog niet zichtbaar dus.

En je hebt het over bijkopen. Wat zijn bakmaat en medebewoners? Heb je een zandbodem? Is het water voldoende zacht en zuur? Is de bak voldoende verwarmd?

~ Ivo

Hoe krijg ik ze van prive naar openbaar

In youtube naar de instellingen (rechtsboven zo'n tandwieltje) en daar even op zoek naar de filmpjes en een 'publish' knop.

Trigion350 zandbodem en aqua soil 28graden
Dwerg goeramies neon tetras roodkopzalmjes
Fantoomzalmjes
3 dwergalgeneters 1diamantgoerami en blackmolly.geen co2 weinig licht en extravoeding voor planten door estimate index.

Ik heb filmjes openbaar gezet moet ik ze dan opnieuw plaatsen?

Neehoor de linkjes komen nu bij een werkend filmpje uit.

Mijn idee:
1e filmpje, eerste visje: vrouw
1e filmpje, tweede visje (electric blue): man
2e filmpje: man, met nog steeds dat verdachte plekje.

Maar wacht ook even af wat anderen denken 😉

~ Ivo

Op het filmpje lijken het gigantische vetzakken, je 'normale' ramirezi's (althans de kleur dan).Ik denk overigens dat je een 'balloon' vorm hebt. Zo niet, dan vind ik dat ze een merkwaardige vorm hebben.

In het laatste filmpje denk ik dat de voorste een vrouw is en de achterste een man.De man ademt trouwens ook erg snel, vaak ook een teken dat er iets niet goed is.

De electric blue lijkt mij ook een man.

Dank je wat te doen met de man

Moeilijk. Moet eerlijk zeggen dat ik zowel de man als de vrouw ( van de normale kleur) er raar uit vind zien. Hoog gebouwd en zoals al aangegeven denk ik dat het komt omdat je een 'balloon' vorm hebt. In ieder geval ademt de man in het filmpje erg snel, kan ook een momentopname zijn,maar wel iets om in de gaten te houden. Bij de vrouw kon ik het niet zo goed zien.

Wat betreft het plekje, moeilijk om te beoordelen.

Op wat voor temperatuur heb je het water en hoe vaak verschoon je het water?

Kan het niet zo zijn dat het komt door de gebogen voorruit van het aquarium.dat het
Gewoon een vertekend beeld geeft? Temperatuur is 28 graden terwijl mijn verwarming op 25 graden staat.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan