visstisck zei:Alle twee mannen.
Mascha&Ivo zei:Ik dacht dat visstisck bedoelde de foto's van Nick.
Maar! Die "man" op hobbykwekers heb ik ook zo mijn twijfels bij.
En het filmpje daar is nu ook geen schoolvoorbeeld van een mooi koppeltje (balloon-ish).
~ Ivo
Dus lijkt het mij wijs op zoek te gaan naar foto's van mooie, goede exemplaren, zodat mensen die de website bekijken daar ook een idee van krijgen. Met die mooie, goede exemplaren kom ik toch duidelijk veel minder problemen tegen in allerlei 'probleemtopics'. Niet dat het dan ineens een beginnersvisje wordt, maar toch.JDL zei:Deze soort wordt zoveel nagekweekt in zoveel verschillende kleurslagen dat je zo'n beetje alles tegen kan komen in de winkels.
JDL zei:Helaas....de twee ramirezi's op de foto zijn wel degelijk man en vrouw waar ik eieren en jongen van heb gezien. Blijkbaar zijn er dus ook (kweek) varianten waarbij de man wat roze op zijn flank heeft.
Deze soort wordt zoveel nagekweekt in zoveel verschillende kleurslagen dat je zo'n beetje alles tegen kan komen in de winkels.
Ik ben overigens bezig om het artikel wat uit te breiden naar aanleiding van dit topic...hopelijk is dan eea wat duidelijker.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.