Wat is er nieuw

Mannetje???

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guppypower
  • Startdatum Startdatum
G

Guppypower

Guest
heey wie kan mij vertellen of dit een mannetje is ? ik hem m enige tijd en heb er gister 2 vrouwtjes bij gezzet (jonge visjes nog) maar wie kan voor mij ff befestigen of dit daadwerkelijk een mannetje is ?
645219guppypower_0_82_20141005_142447.jpg
[/img]

hallo super ! dankje wel ik dacht t zelf ook al maar wou dit even zeker weten heb t visje uit eigen kroost gekweekt ook weet ik dat de vinpunten spits moetten aflopen maar dat is t geval wel maar denk vraag t hier op een forum dan weet ik t zeker super bedankt voor je andwoord :petjeaf: :thumbs:

Graag gedaan.
Trouwens, welkom op dit forum!
Je kan hier gewoon alles vragen hoor, vooral als je iets niet zeker weet. 😉

Kersenbuik mannen hebben inderdaad langere spits toelopende vinnen, vooral hun rugvin.
Vrouwen hebben afgeronde vinnen, een kortere bouw en een vollere kersebuik. In de paaitijd gedragen ze zich feller dan een man en kunnen dan ook mooier gekleurd zijn.

Waarom heb je er twee vrouwen bijgezet? Kersenbuiken zijn koppelvormers. Het overgebleven vrouwtje zal verstoten en opgejaagd worden en dat gaat met harde hand.

Ook is grind niet geschikt voor kersenbuiken omdat ze graven en de bodem zeven om er voedsel uit te halen. Met grind kan dit niet.

hoi ja klopt maar heb eerder ook 2 vrouwtjes gehad bij 1 mannetje ging toen wel prima t mannetje doet tegen al de 2 vrouwtjes wel normaal dus zal wel goed gaan denk ik vrouwtjes onderling gaat tegewoordig ook aarddig goed maarja ik zie wel even wat er gebeurd komt vast goed

Ik zou je toch aanraden een plan klaar te hebben voor als het mis gaat. Er wordt niet voor niets gewaarschuwd.
Velen zijn je voorgegaan en door schade en schande wijs geworden. Dat is waardevolle informatie.

~ Ivo

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan