{Matthijs-Aquaria} Meter bak


M

Matthijs-Aquaria

Guest
Na me voorgesteld te hebben wil ik m'n 1m bak graag aan jullie laten zien.

Dit is het visbestand:
30x Neontetra
5x Zwarte tetra
1x Labeo
1x Ancistrus
2x diamantgourami.

Hier wat foto's:
LB0FReQiUH4Pvrn3z4Z14VR2rMC7J6t3.jpeg

LB0FReQiUH4Pvrn3z4Z14VR2rMC7J6t3.jpeg

LB0FReQiUH4Pvrn3z4Z14VR2rMC7J6t3.jpeg

LB0FReQiUH4Pvrn3z4Z14VR2rMC7J6t3.jpeg


Totaal:

LB0FReQiUH4Pvrn3z4Z14VR2rMC7J6t3.jpeg
 
Ziet er leuk uit! Op de foto zie ik ook platy's, maar staan niet in je lijstje dat je opnoemt. Zijn die weg of was je ze even vergeten? Hoe groot is de bak trouwens?

De combinatie rouwtetra met neon tetra's zou ik zelf niet doen. Je hebt nu maar 5 rouwtetra's die eigenlijk in een grote groep gehouden moeten worden, en ze zwemmen in dezelfde waterlaag.
 
Dankjewel!

De platys gaan nog weg. Ze zitten er nog in maar ze blijven niet. Daarom heb ik ze er maar niet bijgezet.

De grote is 100x40x50

Ik heb met de Zwarte/rouw tetra zeker nog geen problemen gehad. Maar ik zat er inderdaad nog over na te denken om het een klein beetje uit te breiden.
 
Ziet er leuk uit zo :)

Ik heb een Juwel Rio 180, ook een meter bak.

Kijk maar eens in mijn foto-album, wie weet kun je er nog leuke idee�n of zo uit halen :)
De link naar het foto-album staat in mijn onderschrift :)
 
Op de pagina van het fotoalbumtopic zie je naast de albums van leden het berichtenaantal maar ook hoeveel keer een album bekeken is.
Dat laatste is meestal enorm hoger dan het getal van de reacties,let maar eens op.
 
Klopt, het is kijken en kijken maar amper reageren. ;-)
Maar dat komt wel hoor. Gewoon geduld hebben en zelf ook reageren bij anderen in hun topic.
Dan een link naar jouw foto album maken in je onderschrift/handtekening en dan kunnen ze ook (makkelijker) bij jou kijken.

Je bak staat er keurig bij. Leuk filmpje ook, etenstijd is altijd leuk om te zien!
 
Seabait zei:
Op de pagina van het fotoalbumtopic zie je naast de albums van leden het berichtenaantal maar ook hoeveel keer een album bekeken is.
Dat laatste is meestal enorm hoger dan het getal van de reacties,let maar eens op.

Ik zie het ja, bedankt dat je het even hebt gezegd. Ik heb daar nog nooit echt speciaal op gelet :) :sorry:
 
Deesje zei:
Klopt, het is kijken en kijken maar amper reageren. ;-)
Maar dat komt wel hoor. Gewoon geduld hebben en zelf ook reageren bij anderen in hun topic.
Dan een link naar jouw foto album maken in je onderschrift/handtekening en dan kunnen ze ook (makkelijker) bij jou kijken.

Je bak staat er keurig bij. Leuk filmpje ook, etenstijd is altijd leuk om te zien!

Ik vind het altijd geweldig om ze te voeden, mijn vissen blijven dan ook altijd heel actief. Leuk om te zien vind ik
 
Het zijn 6x Diamantregenboogvissen, maar ze zijn nog niet op volledig kleur en grote.
 
Update:!!!

Wat dingetjes toegevoegd zoals drijfplanten en javavaren op een stuk hout.. :)

QsU17eHZp9eEaEftK1jLa29I1uqhe4Mi.jpeg
 
grappig om te zien wat anderen met dezelfde bak doen! ik heb dezelfde bak, ook met schuine ruiten etc. hetzelfde formaat ook (100x45x57).
mooi sfeertje en mooie achterwand.

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!
 
Dankjewel!

Ik heb jou topic ook eens doorgelezen, ziet er goed uit :thumbs:!
 

Terug
Bovenaan