Wat is er nieuw

meerval of toch niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter vis1980
  • Startdatum Startdatum
Helaas ................

Het werkt niet als je zelf .jpg erachter zet. Je hebt trouwens de punt als komma neergezet. Zoals ik aangaf is er met .jpg ook geen afbeelding te zien. Als je een foto upload, moet je de hele zin kopieren en plakken. Ook met de

Crash,

ik laad de foto op jullie site en dan plaats ik hem in het uitgebreide reactieformulier en welke icoon moet ik dan gebruiken
plaats link naar webpage, voer plaatje in, welke moet ik dan gebruiken want ik zie bij geen zin

Denk dat je even wat verder naar beneden op de pagina moet kijken, daar staat wat je moet kopi�ren en plakken in je bericht. 🙂

Het volgende stuk tekst staat onder de foto, die je ziet staan na het uploaden.
Als u de onderstaande regel kopieert naar uw post, bent u klaar.

[noparse]
2013-12-07_14.02.20.jpg
[/noparse]

Gebruik Bladeren om nog een bestand op te laden. Als u dat doet, maak dan een kopie van de bovenstaande regel en plak deze in een bestand van uw editor. Dan kunt u daarna alle regels in ��n keer knippen en plakken naar uw posting.

Nog 1 poging

lenny.jpg

Crash kun je deze topic aub verwijderen want dit gaat mij niet lukken sorry

Het werkt niet omdat de foto niet op de server aanwezig is. Dus de code gebruikte je wel goed.

Misschien toch maar even in dit topic proberen. Je kan het vaker nodig hebben op het forum, als je vragen hebt. 😉

lennyjpg

nog een poging hopelijk lukt het nu wel

Sorry, maar ..... helaas!

Misschien kun de de URL van een foto van eenzelfde vis op internet in een bericht opnemen?

Die zilverhaai is een Balantiocheilus melanopterus en de meerval is een Synodontis soort. waarschijnlijk de Synodontis eupterus.

bedankt buurman

er word me veel duidelijk

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan