Wat is er nieuw

Metalhead green ♂

stanovic

Well-known member
Lid geworden
4 maart 2010
Leeftijd
57
Website
www.emeraldking-aquatics.com
Metalhead guppen zijn een resultaat van een moscow (zwart, groen, blauw en paars) man te kruisen met een non moscow vrouw. Tegenwoordig heb je verscheidene metalheads qua kleur en aftekening. Op zich is de metalhead black (ook wel metal black lace genoemd) via de retail te verkrijgen doch kosten wel wat meer. Hier een voorbeeld van een metalhead green man van mij.
360181509_1995899620761120_4933192651605492981_n.jpg
361092157_1995900180761064_3850351421691291058_n.jpg
361096439_1995900400761042_2460297586953998423_n.jpg

Echt een schitterende vis! 😍

Hallo,

Weet iemand hoe ik aan black metal lace kan komen.
Ben al een tijdje op zoek naar high grade kwaliteit, maar nog niet echt een kweker of retailer kunnen vinden.

Alvast bedankt

Mvg johrdy

@stanovic is een vermaard guppenkweker, wie weet heeft hij ze momenteel in zijn assortiment. En anders weet hij misschien iemand die ze heeft.

@stanovic is een vermaard guppenkweker, wie weet heeft hij ze momenteel in zijn assortiment. En anders weet hij misschien iemand die ze heeft.
Ik heb ze helaas niet meer. Ik had ruimte gemaakt voor wat projecten van me. De mijne zijn richting Duitsland gegaan.

Ik heb ze helaas niet meer. Ik had ruimte gemaakt voor wat projecten van me. De mijne zijn richting Duitsland
Hoi,

Bedankt voor de reacties
Jammer dat u met black metal lace bent gestopt, richting Duitsland is dat heel toevallig guppy zentrum neuenhaus geweest? Want die is na mijn weten helemaal gestopt met kweken?

Alvast bedankt

Mvg

Johrdy

Hoi,

Bedankt voor de reacties
Jammer dat u met black metal lace bent gestopt, richting Duitsland is dat heel toevallig guppy zentrum neuenhaus geweest? Want die is na mijn weten helemaal gestopt met kweken?

Alvast bedankt

Mvg

Johrdy
Nee, hoor...aan hem zal ik nimmer vissen afgeven. Ik ken hem te goed. Al sinds de tijd dat hij met kois deed in het vijvergebeuren. Met guppen kweken deed hij pas vele jaren later omdat hij dacht daar geld in te verdienen was en zonder enige achtergrond op dat gebied. Vroeg eerst informatie van mij en deed het later voor alsof het zijn eigen kennis was. En op een gegeven moment kopieerde hij mijn achtergrond binnen de aquaristiek als de zijne. Zijn talent is het bespelen van anderen om zijn zin te krijgen. Iemand die me zo zwart heeft gemaakt en over lijken gaat verdient geen enkele vis van me. Ik noem hem in volle overtuiging aan sjacheraar. En zelfs ondankbaar toen ik ze opving toen ze hier door de politie en belastingdienst niet meer naar hun huis durften. Ze zijn toen bewust naar Duitsland gevlucht. Ik schroom me niet om dit zo te posten daar wat zij mij aangedaan hebben is vele malen erger. Hij heeft nog een paar keer gepoogd om de vriendschap te lijmen. Maar door de vele malen dat hij zo achterbaks heeft gedaan jegens mij, heb ik afstand van hun genomen. Wil totaal niets meer met hen te maken hebben. Ook vele Duitse guppenkwekers kregen al door wat een gehaaide vent hij is. Hij had niet door dat ze zich bij mij gingen melden omtrent hem. Hij is een oud ijzer boer die z'n kansen heeft proberen te pakken om de guppenwereld in te gaan. Ik zal maar zwijgen over wat hij over mij heeft verteld aan de buitenwereld. Verzinsels die ver buiten het moreel liggen. Domweg omdat hij in no time naam wilde maken en daarbij over lijken ging. Dat hij en z'n gezin ook steeds in Duitsland moesten verhuizen, heeft te maken dat de huurbazen niet op de hoogte waren dat hij in wat een woonhuis zou moeten zijn steeds een winkel begon. Dus contractbreuk ermee heeft opgelopen. Tot zover mijn relaas wat dit betreft.

Mijn metal blacks en andere guppen zijn naar Berlijn verhuisd. Ieder jaar heb ik Duitsers (woon niet al te ver van de Duitse grens vandaan), Italianen, Denen, Polen en Belgen die bij mij langskomen voor de vissen (niet enkel guppen overigens). De meesten besteden een weekend om binnen Nederland serieuze kwekers af te gaan om zo hun vissen te bemachtigen. Waarbij de bezoeken van de Duitsers ivm mijn afstand tot de Duitse grens vrij frequent te noemen valt. Recentelijk ook nog Canadezen bij me langs gehad. Ze hadden me al ruim van te voren laten weten naar Nederland te willen komen. En mij op aanraden van een aantal Canadese vrienden (heb namelijk zelf nog in Canada gewoond) een bezoek te brengen. Vissen van mij zijn richting Canada gegaan. En ook een goede Nederlandse vriendin van me die in Montreal woont heeft afgelopen maandag nog vissen van mij naar huis meegenomen. Vissen meenemen vanuit Europa en in te voeren in Canada is vrij simpel daarzo. Niet te vergelijken met de Verenigde Staten.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan