Wat is er nieuw

Meubel gezocht

Shoto

Well-known member
Lid geworden
10 september 2019
Leeftijd
44
Website
www.instagram.com
Hallo allemaal,
De afgelopen weken ben ik totaal niet op het forum of in de chat geweest. Het is hier huize chaos. We verwachten in januari na vele jaren eindelijk onze tweede kind en zijn de hele bovenverdieping aan het verbouwen.
Momenteel hebben we een rio 180, maar ik wil gezien de omstandigheden kleiner. Een 60 cm met een betta , 6 Habrosus en enkele japonica. Nu zoek ik echter een niet al te duur meubel waar dit op kaan staan. Iemand ideeën welk meubel zou kunnen?

Hallo shoto. Ik heb als alles goed gaat zaterdag een juwel 60 meubel voor een mooie prijs deze is 4 weken oud. Het is de versie met de deur en plankje. Kleur is zwart.
Als je intresse heb hoor ik het wel.

Wat enorm leuk dat je voor de tweede keer vader gaat worden.

Is zelfbouw geen optie voor een meubel? (bijv. een stijgerbuissysteem en een plank erbovenop van betonplex)

Bedankt. Heel handig ben ik niet. Ben nu aan het kijken naar de juwel primo die eerder genoemd is. Hij is kennelijk ook in het wit te krijgen. 🙂

Ik heb deze nog (hier met 100 liter bakje)
die pootjes had iedereen het destijds over.. hah
heb de mensen nooit wijzer gemaakt, maar die zijn uitgeboord en er zitten 12mm stalen draadbouten in van 35 cm

'Joh mart die pootjes' en ik dan van 'denk je, dat zal toch wel meevallen' ?? :DD

Tis alleen wel een eindje rijden wellicht

2020-07-16_21-49-49.png
Grote foto is verdwenen bij photobucket

voor een 60 cm bakje voldoen ook kasten van bijv Ikea ed prima. zolang het bovenblad goed ondersteund wordt (dus rustend op de zijkanten bijv) is dat sterk genoeg. Zeker als je het aan de muur bevestigd (wat met kastjes en kinderen sowieso geen kwaad kan) gebeurt er helemaal niks mee. Kwa design is dat kans dat je iets vind wat de andere helft ook bevalt iets groter op die manier.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan