Wat is er nieuw

Mijn 100x40x50 (160 liter) aquarium (Sharon_xx)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sharon_xx
  • Startdatum Startdatum
S

Sharon_xx

Guest
Er moet nog wel wat aan gebeuren zoals nieuwe planten enzovoort , maar dat komt beetje bij beetje steeds een beetje meer. Daar is nu nog geen haast bij. Hier een paar foto's.

432533_0_82_cam00786.jpg

142684_0_82_cam00785.jpg

382829_0_82_cam00787.jpg

858299_0_82_cam00788.jpg

634838_0_82_vissie.jpg

😀

Effe een reactie dan 😉

Ziet er goed uit Sharon!
Wat voor bestand aan vissen heb jij?

Dankjewel 😀

2x heros severum.
2x blauwe spat.
1x Pimelodus pictus. |
1x PLeco.
6x neontetra's
1x Rode kreeft.
3x bronzen pantsermeerval wil nog uitbreiden naar een stuk of 8.

Ben er ook super blij mee 😀

Wil er nog een keer een blue florida kreeft bij maar daar moet ik nog over lezen.

Ben zelf niet zo van de kreeften, dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen.

Ik heb al een half jaar een rode kreeft zijn grappige diertjes die kreeften haha

Leuke bak, ben het alleen niet zo eens met het bestand. De herossen worden naar mijn mening te groot en te temperamentvol voor deze maat.

Ja maar ze komen uit een 80 cm , waar ik ze echt niet kon laten zitten , heel die bak zat vol met algen je kon bijna niet door het raampje kijken , je zag daar alleen maar twee oranje schimmen. Dus in vergelijking met daar zitten ze hier goed.

Dan is deze bak inderdaad een grote verbetering , later zullen ze wel een groter onderkomen nodig hebben. Nu zitten ze nog wel even goed denk ik. Er bestaat wel de kans dat er wat kardinaaltetra's vermist raken.

Ja ik had er 11 dat is inderdaad al gebeurt , de herossen zijn nu 20 cm , op internat staat dat ze niet groter worden , maar dat weet je natuurlijk nooit , ik ben ook al geld opzij aan het leggen voor een 2 meter.

Op de foto had ik ze wat kleiner geschat dan 20 cm 😛 , een 2 meter zullen ze zeker nog meer waarderen.

Ik denk ook dat ze iets kleiner zijn ik zal ze eens meten want ik dacht 20 cm wat zeg ik nou !!

ze zijn 15 cm ongeveer.

Mooie vissen Sharon.
Nog even en je hebt straks een bak van dik 2 meter staan geloof ik 😉
Maar ja dan heb je wel ruimte voor de jonge Betta s 😀.

Ja maar dat zal nog wel een tijdje duren. Al mijn betta jongen gaan als ze groot genoeg zijn weg en dan ga ik de bak waar ze inzitten ombouwen tot vogelspinnenbak 😀

Ondertussen heeft er alweer wat verandering plaats gevonden.

843172_0_82_img20141010wa0003.jpg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan