mijn algeneter eet zijn voer niet


Zap zei:
Misschien bedoeld Wesley met loslaten: er afstand van doen en niet uitzetten?
Oh inderdaad!
Laten we het hopen!
 
Ik moet nu gaan eten(uit eten)

Bedankt allemaal voor het advies ik zal hier goed over nadenken.
Fijn weekend
 
Ik moet nu gaan eten(uit eten)

Bedankt allemaal voor het advies ik zal hier goed over nadenken.
Fijn weekend
 
Jij ook fijn weekend, en probeer zo veel mogelijk info van dit forum te halen, daar is het voor! Succes
 
Zap zei:
?!Aron!? zei:
Een AQ zaak neemt ze misschien ook wel aan. Maar nooit uitzetten zeker niet in deze tijd van het jaar

Niet in deze tijd van het jaar!? Nooit niet never niet zolang het geen inheemsen betreft....

Het "grappige" aan de goudvis is dat het hier door de vele uitzettingen inheems geworden is...
 
Maar ik heb maar 1 slak. :0
 
Hoe heb je dat zosnel gezien of denk je het, vermoeden
 
Ervaring! ;)
De meeste slakken zijn tweeslachtig en hebben geen andere slak nog voor de voortplanting.
 
Toen ik jouw aquarium zag(door de link 'vision 180' zag ik dat je algem eters hebt.
Hoe zorg jij dat de andere vissen dat voer niet eten?
 
Dus sommige slakken ... zichzelf gewoon:0

Dat is ook tegen de natuurwetten :D
 
wesley4 zei:
Toen ik jouw aquarium zag(door de link 'vision 180' zag ik dat je algem eters hebt.
Hoe zorg jij dat de andere vissen dat voer niet eten?

Duurde ff maar gaf ze steeds straf en nu durven ze dat niet meer! ;)
 
Hallo allemaal.

Ik heb net hetzelfde probleem met mijn Kuhli's. Ik heb in oktober een 120 liter aquarium gekregen van men broer. Ondertussen zitten daar een 10 tal garnalen, 6 pareldanios en sinds een week 5 Pangio kuhlii in.

gelukkig zijn er nog geen slachtoffers gevallen :). Ze snuffelen vrolijk rond op de bodem maar de tabletten laten ze gewoon links liggen.
Ik geef 2 keer per week watervlooien uit men regenton en daar eten ze precies wel wat restjes van.

zouden ze misschien genoeg hebben met wat ze vinden of zijn mijn tabletten niet goed? Ik geef Sera wels-chips.

Kan het kwaad als ik die tabletten er eens een nachtje laat inliggen om te kijken, of is dit te vervuilend voor het water?

Alvast bedankt
(P.S. Ik heb nog niet echt veel forumervaring en was niet zeker of het wel gepast was dat ik op iemand anders zijn topic nog een extra vraag stel. Het onderwerp sloot nogal aan dus vandaar... :s Anders mijn excuses)
 
Josje92 zei:
Hallo allemaal.

Ik heb net hetzelfde probleem met mijn Kuhli's. Ik heb in oktober een 120 liter aquarium gekregen van men broer. Ondertussen zitten daar een 10 tal garnalen, 6 pareldanios en sinds een week 5 Pangio kuhlii in.

gelukkig zijn er nog geen slachtoffers gevallen :). Ze snuffelen vrolijk rond op de bodem maar de tabletten laten ze gewoon links liggen.
Ik geef 2 keer per week watervlooien uit men regenton en daar eten ze precies wel wat restjes van.

zouden ze misschien genoeg hebben met wat ze vinden of zijn mijn tabletten niet goed? Ik geef Sera wels-chips.

Kan het kwaad als ik die tabletten er eens een nachtje laat inliggen om te kijken, of is dit te vervuilend voor het water?

Alvast bedankt
(P.S. Ik heb nog niet echt veel forumervaring en was niet zeker of het wel gepast was dat ik op iemand anders zijn topic nog een extra vraag stel. Het onderwerp sloot nogal aan dus vandaar... :s Anders mijn excuses)

Welkom op het forum! Een nieuwe vraag kan het beste in een eigen topic gevraagd worden, een nieuwe topic kan je aanmaken door links boven op de knop 'Nieuwe onderwerp' de klikken.

Ik denk dat de Pangio niet ge�nteresseerd zijn in de voeding omdat dit plantaardige voeding is en de vis voorkeur heeft voor dierlijke voeding.
 
AHA ok.

dankjewel Ludger, ik zal het eens met wat ander voer proberen :)
 
Hoe kan je een nieuw bericht maken
 
Hoe kan je een nieuw bericht maken
Screenshot_20230106_221708_Chrome.jpg


Daarop klikken^
 

Terug
Bovenaan