Wat is er nieuw

Mijn allereerste aquarium (80l)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Edwin!
  • Startdatum Startdatum
E

Edwin!

Guest
Hallo allemaal

Al langer lopen nadenken over het aanschaffen van een aquarium en vorige week knoop doorgehakt. Daarvoor ook flink rondgekeken op dit forum en dacht laat ik mijn bak ook maar even voorstellen. Gezien de positieve en hulpvaardige reacties in het algemeen durf ik wel een fotootje van mijn eerste poging te wagen:foto:

Bak: Aquatlantis advance Led 80
Grind: HS aqua zwart 1-2mm
Geen CO2
Planten: als het goed is redelijk makkelijke planten allemaal, alleen alternathera rosaefolia schijnt iets lastiger te zijn. We zullen zien.
Aquarium week1.jpg

Bewust geen achtergrond er in zodat vanuit de keuken ook de bak te bewonderen is. Bak draait nu bijna 1 week. Nu nadenken over visbestand en garnaaltjes.

Heb nog wel paar vraagjes, zoals ervaringen met zelf navullen BIObox filter en hoe snel de plantjes zich vast wortelen in het grind, maar die zal ik niet in dit voorstel topic plaatsen 😉

Groet,
Edwin

upload_2018-12-7_15-57-4.png

Welkom Edwin, ziet er leuk uit zo.

Welkom! Bak ziet er goed uit voor een eerste aquarium inderdaad!

Welkom!

Erg mooie bak heb je daar opgezet.

Welkom op het forum.

Wauw prachtige bak!

Welkom op het forum 🙂

Dank voor alle vriendelijke reacties. Suggesties ter verbetering zijn uiteraard ook welkom. Nu ook mijn eerste vraag maar gesteld in topic waterchemie en onderhoud. Kon wel eens een leuke hobby gaan worden 😉

Welkom!

Mooie bak!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan