Wat is er nieuw

Mijn aquascapes (JorisNL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter JorisNL
  • Startdatum Startdatum
J

JorisNL

Guest
Dit was mijn eerste aquascaping poging.

5YZKU4-_vk7n_EpVSJYcr5H9Gm3hQq7R.jpeg

Maar bij deze aquascape heb ik zoveel verandert over de maanden dat ik hem had. kwa planten.

En daarna heb mijn 2e poging gedaan. Maar ik had mijn ouders belooft niet zoveel planten daar in te doen. Dus had ik maar een soort plant uitgekozen. (Eleocharis parvulus) Natuurlijk zijden ze niet hoeveel ik er mocht kopen. dus ik met mijn eigenwijze kop 60 potjes gekocht. natuurlijk veel te veel. maar dat wist ik niet toen der tijd. hier is hij dan, (Dragon Valley)

VG8EfSV.jpg

En nu, de een van de laatste aquascapes die ik heb gemaakt. Voor mijn muskusschildpad Mr. meeseeks. In een bak die ik ooit zelf gemaakt heb voor het kweken van garnalen. Maar naar een lange beslissing, hem toch maar niet te gebruiken. Heb ik er een schildpadden bak van gemaakt. hier is ie dan.

BYIGySu.jpg

Ik heb natuurlijk ook nog ander aquariums maar die zijn niet zo. Dat zijn meer kweek bakken voor garnalen. En dat zijn allemaal zelf gemaakte aquariums met rare afmetingen.
Hier is een foto daarvan.

6Q4IQGe.jpg

Ja glas op maat besteld zelf gekit en ook de kast zelf gemaakt.

Nou dat valt eigenlijk wel mee hoeveel ik betaald heb als je alles goedkoop kan krijgen.

Ja, dat bedoel ik ook. 😉 Dat je portemonnee daar blij mee zal zijn, dat je alles zelf gemaakt hebt en dat het dan toch meestal wel wat goedkoper is. 😉

Ik heb Wild, Cherry, Sakura red, Fire red, Painted fire red & Rili's. Oh en een paar Schoko's

Ik moet nog wel even zeggen dat ik nog 1 aquascape heb die ik nog niet wil laten zien, omdat die echt net 2 weken staat te draaien en daarom nog niet helemaal volgroeid is. Ik laat het resultaat wel zien, maar dan moet je nog wel even wachten. zo'n 2 en half maand. Sorry...

En daarna heb mijn 2e poging gedaan. Maar ik had mijn ouders belooft niet zoveel planten daar in te doen. Dus had ik maar een soort plant uitgekozen. (Eleocharis parvulus) Natuurlijk zijden ze niet hoeveel ik er mocht kopen. dus ik met mijn eigenwijze kop 60 potjes gekocht. natuurlijk veel te veel. maar dat wist ik niet toen der tijd. hier is hij dan, (Dragon Valley)

VG8EfSV.jpg

Ik snap de drijvers voor de tetra's maar ze halen wel het effect weg van een aquascape. Verder alleen maar m'n complimenten Ziet er goed uit!

Nee de drijvers zijn voor mijn garnalen kolonie die zich heeft gevestigd in dit aquarium die nu 3000 garnalen telt.

Ja glas op maat besteld zelf gekit en ook de kast zelf gemaakt.
Zou je een pb willen sturen met de zaak waar je het glas bestelt? Ik wil namelijk ook een kleine (kweek)stelling maken, en de bakken zelf maken, maar ik zou niet weten waar ik het juiste glas kan krijgen.

Mooie scape! Ik vind de drijvers wel wat hebben.

Yup 3000 garnalen. Maar ik ben ze nu allemaal aan het sorteren op kleur en grade, vandaar die kweek kast.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo het gras is weer geknipt pomp weer schoon en nu nog de ruiten schoon maken, ik heb ook de drijfplanten eruit gehaald deze had ik erin gedaan voor de garnalen maar omdat ik nu de meeste garnalen in andere tanks heb zitten heb ik ze er maar weer uit gehaald. Ziet er in ieder geval weer schoner uit. Hier is een foto hoe het er nu uitziet. (moet vandaag nog wel even de ruiten schoon maken)

fOjaam0.jpg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan