Wat is er nieuw

Mijn beginners bak, Juwel Primo 110 van vergeten

vergeten

Member
Lid geworden
18 juli 2019
Leeftijd
37
Hier een fotootje van mijn eerste bak met een paar guppies in. Ik had eigenlijk liever een donker-zand kleurige grind gehad (zoals beige suiker), deze lijkt teveel op bruine suiker maar swat ik zal er voorlopig mee doen. Hopelijk zijn mijn guppen gelukkig met hun nieuwe thuis :smitten:

Bijlagen

• 2019-08-09.jpg
    2019-08-09.jpg
    33.7 KB · Weergaven: 121
Dat grasje rechts voor je filter kun je beter wat meer uit elkaar planten, zodat het een mooi veldje wordt. Op deze manier heb je kans dat de binnenste plantjes in de bos wat sneller doodgaan of bruin worden. Kun je gewoon met je vingers kleine plukjes van maken van die grote bos

Inderdaad ze zitten nog op het vierkant roostertje dat ze uit de winkel op zaten. De meeste planten zitten met hun wortels gewoon in het grind, is dit ok? Ik geef ze eenmaal per week plantenvoeding (het is een bruine vloeistof)

Het lijkt wel te groeien, vooral die lange op de achtergrond zijn er nieuwe aan het uitschieten, ik har er oorspronkelijk twee maar er is al een nieuwtje uit de grond gekomen (die ik op de foto helemaal links heb geplaatst)

Ah okay, dat kan natuurlijk ook nog. Denk niet dat je plantenvoeding veel gaat helpen, je javavaren heeft niet zo veel nodig om te groeien en de andere planten halen het eerder uit de bodem. Moet ik toegeven dat ik daar verder vrij weinig ervaring mee heb en eigenlijk niks gebruik in de aquaria die ik heb staan

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan