Wat is er nieuw

Mijn Dario Dario's

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Mimimimi
  • Startdatum Startdatum
M

Mimimimi

Guest
Na een paar jaar pauze heb ik weer een aquarium gekocht. Ik had me voorgenomen dat pas weer te doen als ik met pensioen ga, maar ik kon het niet laten. Ik heb nu wel een veel kleinere bak dan vroeger,maar dat mag de pret niet drukken.

Ik had al wat over mijn Dario's verteld in het voorstel-forum. Nu heb ik een eigen topic gemaakt zodat ik ook wat fotos kan plaatsen.

In mijn bak zitten nu waarschijnlijk drie mannetjes. Ik heb in eerste instantie een koppeltje gekocht maar dat bleken twee mannetjes te zijn. Vorige week heb ik er weer een "vrouwtje" bij gekocht maar ik vind dat ze verdacht veel kleur krijgt. De zoektocht naar vrouwtjes is dus nog niet voorbij. Mocht iemand iets weten: ik hoor het graag!!

In het voorstel-topic vroeg iemand om fotos. Dat vind ik best leuk maar ik ben geen fotograaf en ook bepaald geen "aquascaper". Ik heb gewoon water met plantjes en visjes. Maar ik zal mijn best doen. 😀

Wordt dus vervolgd.
 
Wat leuk dat je de hobby weer hebt opgepakt. Ik ben benieuwd naar de foto's :foto:
 
Het valt nog niet mee om foto's te maken. Bij deze de beste tot nu toe.

792891_0_82_dsc_0017_2.jpg


Een mannetje en een "vrouwtje" Dario dat hoogstwaarschijnlijk ook een mannetje is. Gisteren werd er nog wat geflirt maar nu heeft de mannen-man het ook wel door, geloof ik. Hij kijkt wat teneergeslagen uit zijn oogjes. ;(

De mannen-man heeft trouwens wel een rare zwarte vlek op zijn flank. Ik zie dat op veel foto's van Darios maar ik vind het toch wat vreemd. Op zijn andere flank heeft hij geen vlek.
 
Die zwarte vlek hoort idd niet, en dat vrouwtje is volgens mij wel een man.
Wat eten ze bij jou?