Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En ik denk niet dat je alle babyguppen wilt redden (ook als je op dit moment van mening bent dat je wél wilt)... Tenzij het een heel bijzondere soort is en je te boek staat als officiële guppenkweker, kun je ze aan de straatstenen niet kwijt.
Ik weet het nog goed. Lang geleden had ik guppen. Ik kocht een guppy tank om de jongen te redden. Toen kwam ik erachter wat er gebeurt al alle jongen het overleven. Toen kon ik ze gelukkig kwijt bij de lokale aquarium zaak. Maar de les was al snel duidelijk. Guppies zijn een diersoort die erop afgestemd is dat een groot deel van de jongen het niet lang maakt. Daar is de productie op afgestemd. Lijkt me dus juist een goede situatie. Of je moet echt niet houden van wat geweld in de bak. Dan kun je beter op zoek naar een soort die minder actief kweekt.
Ik heb ook 2 vrouwelijke bettas er in zitten die eten ze ook.
Ik was toch niet van plan om ze te redden maar ik heb liever meerdere gedachtes. De betta is 5 cm.
Als je een koraalduivel of piranha's ofzo hebt om de guppen aan te voeren dan is redden het misschien wel waard maar verder kom je er maar moeilijk vanaf.
Als je vind dat de bak te vol zit dan word het misschien ook tijd om de mannetjes en vrouwtjes van elkaar te scheiden.
Dat is de enige manier om te zorgen dat de populatie niet door het dak schiet.