Wat is er nieuw

Mijn eerste aquascape project

Perry74

New member
Lid geworden
4 oktober 2024
Berichten
3
Leeftijd
50
Beste mensen,

Ik ben begonnen aan mijn eerst aquascape project ooit. mijn bak is een strideways 90p bak.
hieronder een foto van de eerste opstelling, op de voorgrond wil ik nog een glooiende bodem maken en achter de scape ook nog hoger voor de planten. reacties met tips welkom ook voor plantenbestand in de bak. want ben een beginner hierin (wel leergierig).

IMG_9193.jpg
 
Mooie convex opstelling heb je gemaakt. Die grote tak precies op de juiste plek. volgens de 'regel van derden'.
Goed veelbelovend begin. :thumbs:
Ik volg


Vertel eens meer over je techniek
 
Welkom! Ik ga deze bak volgen, leuk! Beginner in aquascape of aquaria in het geheel?

Techniek ben ik zelf niet in thuis. Wel zou ik kiezen om de moeilijkheidsgraad in planten langzaam op te bouwen en niet gelijk veel geld willen uitgeven aan de mooiste rode plant 😉. Sommige simpele planten buiten de aquascaping kunnen soms mooier zijn.
 
Welkom! Ik ga deze bak volgen, leuk! Beginner in aquascape of aquaria in het geheel?

Techniek ben ik zelf niet in thuis. Wel zou ik kiezen om de moeilijkheidsgraad in planten langzaam op te bouwen en niet gelijk veel geld willen uitgeven aan de mooiste rode plant 😉. Sommige simpele planten buiten de aquascaping kunnen soms mooier zijn.
Ik heb in het verleden al eens een aquarium gehad, maar was niet wat ik nu wil met aquascaping. Ja planten ben ik nog niet uit welke het zouden moeten worden. Ik ga hem dark opstarten dus heb even de tijd, suggesties zijn altijd welkom want ik wil het meteen zo goed mogelijk aanpakken.
 
Houd rekening mee dat het hout voldoende is ingewaterd en eventueel onderling is gefixeerd, zou zonde zijn dat deze mooie scape gaat drijven als je 'm gaat vullen met water.
 
Laatst bewerkt:
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan