Mijn garnalen bak.


Chayenne12

Well-known member
Lid geworden
6 april 2022
Berichten
128
Leeftijd
23
Ik begon met 10 blue velvet garnalen in de guppen bak. Nu ik bezig ben met bettas had ik een bak over waar de betta fry in komt om wat op te groeien. En dacht ik dus daar kan ik mooi garnalen bij doen die kunnen zich dan mooi voortplanten zonder "gevaar" ze zitten er nu 2 weken in en ik heb al 3 zwangere vrouwen (blue velvet) ik heb ook 20 rode garnaaltjes sinds 1 week. Die moeten nog wat groeien. Ik wil natuurlijk dat ze gezond blijven. Ik heb nog geen 1 dode garnaal gehad gelukkig! En dat wil ik graag zo houden. Er zit almond leaf in het water vandaar dat het bruin is (wat ik ook erg goed bij de bak vind staan al zeg ij het zelf) maar ik ben altijd opzoek naar tips verbeterings punten. Ook hoor ik het graag als er iets niet goed is aan de bak die ik nu heb. (De planten moeten nog wel wat groeien)
 

Bijlagen

  • 20220514_160936.mp4
    175.2 MB
Ik ben zelf ook net begonnen met garnalen, nooit gedacht dat ik dat zó leuk zou vinden! Zo te zien hebben de garnalen in jouw bakje het prima naar hun zin! En omdat ik zelf ook pas een beginner ben heb ik helaas geen verbeterpunten o.i.d. omdat ik doe kennis nog niet heb..dat laat ik aan de experts over.
Leuk dat je deelt!
 
Ik ben zelf ook net begonnen met garnalen, nooit gedacht dat ik dat zó leuk zou vinden! Zo te zien hebben de garnalen in jouw bakje het prima naar hun zin! En omdat ik zelf ook pas een beginner ben heb ik helaas geen verbeterpunten o.i.d. omdat ik doe kennis nog niet heb..dat laat ik aan de experts over.
Leuk dat je deelt!
Wat leuk! Ze zijn zo leuk om naar te kijken
 

Terug
Bovenaan