Wat is er nieuw

Mijn garnalen!

• Onderwerp starter Onderwerp starter S.Vroegop
  • Startdatum Startdatum
S

S.Vroegop

Guest
Hallo o ik wilde gwn wat foto's van mijn garnalen er op zetten en vroeg mij af of jullie mij nog tips kunnen geven en welke garnalen er eventueel bij kunnen. 🙂

Hmm, van welke garnalen bedoel je 😉

Ik heb cherrygarnalen en weet alles over kruisen en overheersing en het aquarium is 40 L wat past er allemaal in? Ik heb al contact met CB kweker

In principe past zo wat elke garnaal in je bak maar kan met oa kruisen idd niet zo handig zijn maar weet je alles vanaf zeg je 😉

Dus kan ik ook molukse waaiers? Zouden die ook in een 25 L kunnen? Ik ga trouwens 4/5 Corydoras Julii erbij doen. Zouden die ook in een 25 L passen?

Mijn vuurtjes zijn nu zwanger en daarvan zijn er nu 2 aan het bevallen!!!!! 🙂 🙂 🙂

Ben in 2 maanden van 20 na 80 vuurtjes gegaan!!! 🙂 🙂🙂

S.Vroegop zei:
Dus kan ik ook molukse waaiers? Zouden die ook in een 25 L kunnen? Ik ga trouwens 4/5 Corydoras Julii erbij doen. Zouden die ook in een 25 L passen?

Nee dat zou ik allemaal niet doen.

Zeker die Cory s niet daarin doen hoor. Dat is qua formaat al een veel te klein bakje.

Kan de molukse waaier wel?

Zijn er andere kleine corydorassen die wel kunnen?

Zou ik niet doen. Die stellen een behoorlijk aantal soortgenootjes wel op prijs en daar is het aquarium jammergenoeg wat krap voor.

Als je echt visjes wilt en er meteen een leuk bestandje voor gaat maken zoek dan op marktplaats voor rond de 2 tientjes een 60cm bakje en er zijn ineens meer dan genoeg leuke mogelijkheden!
Kun je de 25 liter als garnalenbakje met een aparter soortje garnalen houden.

~ Ivo

Ik heb 2 bakjes, 1 van 60 cm een van 35 cm

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan