Wat is er nieuw

Mijn Juwel Rekord 600 (Donald72)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Donald72
  • Startdatum Startdatum
Je kunt als je je foto's bekijkt op photobucket de link die achter IMG staat kopi�ren en hier plakken. Zo dus:a-nwW27_84kIdhjSGo25N99bdFAyryVU.jpeg

Over je aquarium zelf: kun je vertellen wat je er allemaal in zit?

Bedankt voor de tip!

Mijn visbestand is:
2 siamese kempvis (v)
6 neon tetra
2 dwergkreeft, die erg vriendelijk zijn tegen de vissen.

Ik hoop dat de kreeften goed gaan met de Betta. De cpo van mij wilde nog weleens een vis probereb te vangen en al helemaal een met lange vinnen.

Mijn kempvissen hebben nog geen lange vinnen. Komt dat nog?
Heb je verder nog tips? ik ben namelijk een beginner.

Ligt er ook aan welke soort je hebt en of je mannen hebt. Er zijn ook kortvinnige namelijk.
Er zijn nogal wat soorten zoals de Crowntail en de Delta en de Big ear en nog wel meer nog.

Vrouwelijke kempvissen(betta's) krijgen geen lange vinnen, alleen mannen.

Als je de halfmoon hebt dan hebben de vrouwen best wel redelijke vinnen vind ik maar ja niet echt heel lang.

Hoe kan ik zien wat voor soort ik heb?
Welke vissen kan ik er nog bij doen?

Als het niet gaat met mn kreeftjes doe ik ze in een andere bak.

PEIuRrw2oWMeJMaOR35M71tNMJFHttQv.jpeg

Hier een foto van mij kempvissie

22836182531_ff71d0c4ce_k.jpg

Waar komt deze witte gloed opeens vandaan?

update, waterwaarden gemeten en waren allemaal goed. Binnenkort wil ik de bak herinrichten met een stuk kienhout, ook de planten aanpassen zodat het overzichtelijker wordt. Ook heb ik een ancistrus gekocht. Voor de algen.

22735741710_63743f41a9_o.jpg

22505382637_6fa23c3940_o.jpg

22923766235_3e770346c4_o.jpg

22934848231_d758af4e0e_o.jpg

Mooi bakje hoor,zou wel die oesterschelpen wegdoen want die zijn heel scherp dus gevaarlijk voor de vissen.

Hoi John,

Heb ze er gelijk uitgehaald.

22385588673_781a5bb3d3_k.jpg

22588455518_93d2e51373_k.jpg