mijn maanvis heb kapotte bek met witte bultjes


D

desteny

Guest
ken iemand mijn helpen mijn maanvis heb witte misvormingen op de bek en tussen de ogen
 
Kan je anders misschien een foto sturen?
Ik denk aan bekrot, maar weet het niet zkr.
 
hoe stuur ik foto heb al ver kleint maar is nog groot
 
dat heb ik gedaan hoe voeg ik dat toe in een bericht
 
hopa.jpg
hier sta foto
 
maar als dat zo is want heb ook melawie ceclides er in zitten zijn zeven maan vissen vier grote drie kleintjes is dat besmetelijk en wat kan i dan beste er tegen doen
 
nee dat niet nee maar dat moet kunnen toch maar wat ken ik er tegen doen als hij bek rot heb pat foto s morgen nog wel
wat foto op
 
De bak is 170 bij 40 bij 40 dus 170 breed.
Dus niet hoog genoeg voor de maantjes...
 
img_666.jpg

ja ik weet het maar gaat andere bak voor komen
 
Laat het beest niet langer lijden, dit is een duidelijk geval van vin rot of bek schimmel
plus dat de vis ogen heeft als schoteltjes dus een flinke groei achterstand.
En Malawi met Manen hoe verzin je het deze beide vis soorten verlangen heel verschillende water waarden,
een Malawi verlangd hard water en een Maanvis juist zacht water
Je bekschimmel wordt veroorzaakt door zeer vervuild water hoe vaak ververs je en hoeveel
 
En Malawi vissen passen qua gedrag ook helemaal NIET bij maanvissen! Als die maanvissen zich hierdoor gestresst voelen worden ze ook eerder ziek, zoals ze nu zijn...

Je vertelt niet welke malawi cichlides je hebt, maar als dat rotsbewoners zijn (zoals die knalgele) dan moeten ze erg veel plantaardig voedsel krijgen. Krijgen ze dat niet, gaan ze dood. En de maanvissen moeten nu juist niet plantaardig voedsel hebben, dat zijn vleeseters.
 

Terug
Bovenaan