Wat is er nieuw

Mijn nieuwe led verlichting met computertje

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Teun
  • Startdatum Startdatum
T

Teun

Guest
Sinds vandaag heb ik een TC420- computertje (chinese Led Timer Controller) en een RGB-strip op mijn led verlichting aangesloten.

Dit is mijn Vision 260 nu:

[video]pZFWdfpMtfk[/video]


Ik ben nog een beetje aan het tweaken met de kleuren en tijden e.d. maar het idee is duidelijk denk ik! Het blauwe is lichter dan de video!

Loopt in totaal van 6:00 uur tot 24:00. Vol licht vanaf 9:00 tot 21:00 uur

Vraagje:
Nu hebben wij hier thuis 1 dag volop carnaval (krijgen erg veel gasten). Zou het veel kwaad kunnen om 1 dag de verlichting in carnavalssferen te brengen (knipperen met allerlei kleuren)?
 
Ik denk niet dat je vissen het op prijs zullen stellen als je van hun huis een disco maakt. Zou jij het fijn vinden als midden in de nacht oppeens allemaal felle kleuren om je heen flikkeren? Ik denk het niet. Maar verder wel een mooie zonsopgang. Veel succes met het schema aan te passen.
 
Nou ja, 1x p week ga ik ook de kroeg in :koffie: is ook een hoop geflikker en gedoe.

Tis overdag en waarschijnlijk voor ca 6 uurtjes.
 
Teun zei:
Nou ja, 1x p week ga ik ook de kroeg in :koffie: is ook een hoop geflikker en gedoe.

Tis overdag en waarschijnlijk voor ca 6 uurtjes.

Als je naar de kroeg gaat neem je vast je vissen niet mee.
Snap dat argument niet. Jij bent geen vis.
Verkleed jezelf als vis en hup naar het carnaval alaaf
 
SamOver zei:
Ik denk niet dat je vissen het op prijs zullen stellen als je van hun huis een disco maakt. Zou jij het fijn vinden als midden in de nacht oppeens allemaal felle kleuren om je heen flikkeren? Ik denk het niet. Maar verder wel een mooie zonsopgang. Veel succes met het schema aan te passen.
Helemaal mee eens.
 
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Ed Tensen: 8 Acro's rijker
      Terug
      Bovenaan