Wat is er nieuw

Mijn Oase Styleline 175 door Noadekat

Hmmm nou ik neig er ook naar dat dit de oorzaak dan niet kan zijn geweest. Dan heb ik wellicht gister met het grote onderhoud te veel gewoeld in de bodem of iets dergelijks en dat het hierbij blijft..

Zooo de afgelopen maanden lag de prio bij andere dingen dan het aquarium. Het noodzakelijkste onderhoud (lees waterverversing 1/maand, oeps) uitgevoerd, maar verder niks. De afgelopen weken is de motivatie weer wat teruggekomen en gisteren voor het eerst bij vivarium geweest. Wat nieuw hout en plantjes gescoord en daarna bij de lfs nog wat corydoras julii. Vanmiddag heeft iemand de ancistrus opgehaald, poeh wat kan die poepen zeg. Brengt het nieuwe visbestand op:

- 2x honinggourami
- +/- 15x neontetra
- +/- 8 corydoras pygmeus
- 6 corydoras julii (nog bijvullen, er waren er niet meer)
- 9263872927 garnalen

De bak moet weer even tot rust komen en de plantjes lekker groeien. Als het dan nog legig is dan haal ik nog wat groen erbij. Voor nu is het eerst even goed zo.

Bijlagen

• 20241124_205303.jpg
    20241124_205303.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 43
Na lang wikken en wegen besloten dit aquarium incl. alles te koop aan te bieden. Het onderhoudswerk etc. weegt al een tijdje zwaarder dan het plezier. Wellicht komt er over een tijdje nog een klein (betta) aquarium voor terug. Voor geintresseerden zie link: https://link.marktplaats.nl/m228401...roid_social&utm_campaign=socialbuttons_seller

Uiteraard voor liefhebbers hier is er over de prijs te onderhandelen!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan