Mijn platy`s zwanger ?

S

SandyLady21

Guest
Hallo allemaal

Ik ben net nieuwe op deze site omdat ik een aantal vragen heb!

Ik heb nu 2 a 3 maand een aquarium en ook een kleine aquarium voor de baby visjes ! maar ik weet nou niet of mijn platy`s zwanger zijn heb namelijk nog steeds geen baby`s

Kan ik hier ook foto uploaden ?

Groeten Priscilla
 
Nee ik kan via de laptop is vista of via mijn tablet ??

Groeten priscilla
 
Probeer dan die van hier boven, of photobucket.
 
Oke bedankt ga het proberen om foto hier te krijgen :) anders word moeilijk om te zien of ze zwanger zijn !
 
723443sandylady21_0_82_dscn1047.jpg
 
837111sandylady21_0_82_dscn1051.jpg
 
473863sandylady21_0_82_dscn1056.jpg
 
Om die 2 gaan het , de andere krijg ik niet op de foto zit steeds achter het muurtje

Groeten priscilla
 
Zijn deze 2 zwanger ?? wat denken jullie ??
 
Platy's zijn sowieso altijd zwanger zo ook deze, zo te zien een week of 2.
 
Okeoke maar ik heb de bak al 2a 3 maand en nog geen babys
 
Okeoke maar ik heb mijn bak al 2 a 3 maand en nog geen babys dan moet het nu toch bijna wel komen ??
 
zijn platys altijd zwanger???
 
Hoe kan dit dan ? ik heb mijn bak zeker 2 maand , of langer ?

Moet ik een betere foto proberen te maken ?
 
Mijn platy`s dus niet , heb zeker wel een mannetje bij zitten en heb 3 volwassen vrouwen en nog stuk of 6 die nog iets kleiner zijn
 
de platys kunnen van 1 bevruchting meerdere keren zwanger raken..
ze slaan het op.

misschien dat het mannetje er nog niet bij heeft gezeten.
of dat ze nog gewoon niet zo ver is..
misschien wil het vrouwtjes nog niet bevallen, ik had er 1 die was 2 maanden dik.
maar nooit niks geen babys.. nu is ze weer dun en nergens babys te bekennen....
 
Baby's worden al heel gauw opgegeten. Ik had een zwangere zwaarddrager, maar nooit baby's gezien en toch was ze ineens weer dun. En floep, na een paar weken zag ik ineens twee kleine oranje stipjes zwemmen. Die hadden het waarschijnlijk wel overleefd, door zich goed te verstoppen. Dus niet verbaasd zijn als je toch ineens een paar jonge platy's gaat tegenkomen in je bak.
 
Oke bedankt ! ze zijn nog niet bevallen en nog steeds dik dus afwachten maar de mannetje zit wel hele tijd achter de Micky Mous en Die oranje aan die op de foto staan ! :)

Heb aardig veel planten in mijn bak ook veel op de bodem dat is toch juist goed op de bodem ??

Groeten
Priscilla
 
Nou ik kan je het volgende mededelen na wat ik gisteren zelf in mijn bak heb gezien...

Mama platy zwanger en bezig met bevallen. 1 mannengup en papa platty laten haar niet met rust en pakken de pasgeboren platys zodra deze letterlijk 2 tellen buiten de mamabuik is.... weg dus. Na het briljante idee om bevallende mama even apart te zetten in een netbakje wat je aan de zijkant van je bak hangt, stopte ze spontaan met bevallen. Na anderhalf uur wachten heb ik haar weer losgelaten in de bak. Geen succes dus.
Heb overigens wel babies in de bak van een dag of 2 oud, maar zijn wederom guppies.
Dus ik denk dat die van jou ook wel bevallen, maar dat papa druk bezig is om zijn nageslacht op te eten zodra ze eruit zijn.
 
Oke erg bedankt voor de informatie !

Ik wil graag wel de babys hebben daarom heb ik die netjes/bakjes ik heb namelijk een aquarium voor alleen babys
Maar ik heb ze nu los in de bak zwemmen en ze zijn nog steeds erg dik en bij die lichte oranje allemaal zwarte puntjes in de buik, ze moet nog bevallen kijk zo vaak mogelijk om te zien of ze al bezig is wil zo graag de jonge houden
 
Hoe meer planten, hoe meer baby's.
 
Terug
Bovenaan