Wat is er nieuw

Mijn showbak door RobB

• Onderwerp starter Onderwerp starter RobB
  • Startdatum Startdatum
R

RobB

Guest
Wat plaatjes van mijn trots.

962866robb_0_82_img_20140326_122715.jpg

679386robb_0_82_img_20140411_151842.jpg

196492robb_0_82_img_20140418_212732.jpg

368686robb_0_82_img_20140411_151809.jpg

Deze vissen zijn in november gekocht bij marc in maassluis en waren toen kleiner dan 9cm, nu zijn ze inmiddels uitgegroeid tot lappen van meer dan 14cm.

Gr. Rob.

Oke, vier keer dezelfde foto, maar het blijft een mooie vis 😉

Haha, inderdaad, mooie foto.

Is al gecorrigeerd, foutje bedankt.

Gr Rob.

Mooie schijven zeg! Stiekum jaloers 😉

Mooie vissen! Die vis op de eerste foto lijkt wel een heel groot oog te hebben, of ligt dit aan mij?

Zo is hij altijd al geweest, toch is het geen achterblijver, want hij is ongeveer 10maanden oud en is 14,5cm.

Als je de tweede foto bekijkt, daar staat hij ook op, daar valt het m.i. veel minder op.

Gr. Rob.

RobB zei:
Zo is hij altijd al geweest, toch is het geen achterblijver, want hij is ongeveer 10maanden oud en is 14,5cm.

Als je de tweede foto bekijkt, daar staat hij ook op, daar valt het m.i. veel minder op.

Gr. Rob.

het is inderdaad geen achterblijver

is een oog wat vergroot of beide

zoek maar eens op popeye discus

mooie nette bak trouwens

Mooi aquarium, oogt heel rustig.
Je mag er zeker heel trots op zijn.

Mooie bak! En wat drijfplantjes zullen de Nannobrycon's erg fijn vinden. Als je dit soort in bakken zet met drijfplanten gaan ze daar altijd graag tussen zitten.

Van die nannobrycon zijn er nog maar 3 over, het zijn er 10 geweest, hoort eigenlijk een schooltje te zijn.

Deze vissen zijn 6jaar oud, en in de tussentijd aardig uitgedund, ik ga er niet bijkopen, want deze vissen vinden 30 graden niet fijn.

Beter gezegd, ik koop er helemaal niets bij, wie weet wat voor bacterie ik er mee binnen haal.

Gr. Rob.

@lowie1960: beide ogen zijn even groot, zal wel in de genen zitten, denk ik.

Gr. Rob.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan