Wat is er nieuw

Mijn sluierstaart wordt dik

• Onderwerp starter Onderwerp starter justjeroen
  • Startdatum Startdatum
justjeroen zei:
Bijv 3of4 barbeeltjes?
Dat zijn scholenvisjes die erg kunnen etteren als ze met te weinig worden gehouden. Zeker naar vissen die lange vinnen hebben.

Ik heb Joris en sharky in een 1.10meter bak zitten, al ongeveer een maand, daarvoor heeft de bak 3weken in staan draaien maar ik zou er graag iets bij willen, ik ga de bak dadelijk een schoonmaakbeurt geven, als iemand nog iets weet om er in te doen, laat dat dan snel weten want de aquariumspeciaal zaak zit 5 minuten fietsen van mijn huis, alvast bedankt

Voer,dat moetje erin doen.
En ,niet zo door douwen.

Mocht je een visje tegenkomen (of iemand een suggestie noemen), ga je je natuurlijk eerst ruim inlezen om te kijken of het wel echt kan en wat er allemaal bij komt kijken. Snel snel is er niet bij in de aquariumhobby. 😉

Ik vind eigenlijk dat je er beter nog een sluier bij kan zetten en het verversen wat opvoeren. Met drie�n voelen ze zich echt lekkerder dan met twee�n.

Ik vind inderdaad zoals Bertus al aangeeft dat je behoorlijk aan het drammen bent.
Alles moet snel :? Zou je het niet gewoon bij de 2 sluiers houden is al genoeg onderhoud denk ik zo 🙂
Ik wil niet lullig doen maar ook vind ik het nogal raar dat je geen foto's kunt uploaden.... Is dit omdat je geen camera hebt of iets of omdat er misschien nog steeds een 40 Liter aquarium staat???
Dit kan misschien heel lullig overkomen maar vind het gewoon raar dat je geen foto''s kunt uploaden. Tegenwoordig heeft bijna iedere telefoon wel een camera functie waarmee je toch enigsinds redelijke foto's kan maken. Zo krijgen wij ook een indruk hoe het aquarium er nu bij staat en wat eventueel de mogelijkheden nog zijn.

Ik kon alleen geen foto's plaatsen omdat ik dit op de iPad doe, ik zal een foto maken met mijn telefoon en hem op de laptop plaatsen op deze site. Dat probeer ik zo vlug mogelijk te doen want Joris heeft weer eitjes gelegd, ik weet zeker dat ze van Joris komen want sinds de vorige keer dat dit gebeurde had ik Joris apart in zijn oude 40 liter geplaatst (tijdelijk) en daar heeft hij nu weer eitjes in liggen. Dus weet iemand wanneer een sluierstaart stopt met eitjes leggen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan