Mijn twee vijvers gekoppeld


Tjalling

New member
Lid geworden
12 augustus 2019
Berichten
2
Leeftijd
60
Beste vijver vrienden Sinds kort heb ik mijn twee vijvers aan elkaar gekoppeld doormiddel van een waterval In de eerste zaten al wat vissen de tweede heb ik pas geleden erbij gezet In de nieuwe vijver zat nog geen vis ik zag op mp dat er bij iemand jonge goudvissen gratis op te halen waren En dat heb ik ook gedaan Omdat de jonge goudvissen nog donker zijn heb ik ze in de nieuwe vijver gedaan Toen ik van de week de vissen ging voeren zij mij vrouw er zit een nieuwe vis bij de oude Waarop ik zij dat kan niet want dan moet de vis over de steentjes zijn gesprongen Maar na goed kijken ja hoor een donkere vis bij de al gekleurde vissen Dus wij na een tijdje deze eruit gevist De volgende dag zwom deze vis weer in de andere bak Daar heb ik hem maar laten zitten Vandaag zat ik mijn vissen te voeren en ja hoor in een keer plons en na wat gespetter nummer twee over Ik hoop dat ze niet allemaal over springen dan is de ene vijver leeg en de andere overbevolkt
Met vriendelijke groet Tjalling
IMG_3491.JPG
 
Dat doen vissen inderdaad, in het wilt springen ze ook over kleine waterwerkjes heen en zo migreren ze naar andere delen van het water
 

Terug
Bovenaan