Wat is er nieuw

Mijn vis eet niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter paulhupkens
  • Startdatum Startdatum
P

paulhupkens

Guest
Ik heb een Kakatoe Cichlide en een paar guppys.
Ben er een paar maanden mee bezig en op het begin aten ze allemaal.
Na een tijdje kwam er en soort bruin kleurige alg (die is nog steeds niet weg).
De guppys doen het nu goed, alleen wil de Kakatoe Cichlide niet eten, en hij komt ook niet meer naar boven om eten te happen.
Ik heb een aquarium van 60x30x30, zonder echte planten en met extra zuurstof apparaat en filter.
Het aquarium is op 26 graden en in het begin heb ik aquatan gebruikt.

Wat doe ik verkeerd?

Wat geef je hem dan te eten ????

Hoe ga je met je bak om , hoe vaak verschoon je hem , en dan hoeveel verschoon je ongeveer.zit er een intern filter in , maak je dat schoon? En zo ja hoe vaak ,? En wat maak je ervan schoon, alle sponsen? Of alleen de bovenste..? Heb je grind...? Hoe maak je dat schoon.?. Graag antwoord bij voor baat dank

No slow down , uit ervaring met al die technische vragen aan komen , dan zie ik ze wegrennen.......niet iedereen heeft bij wijze een testkoffer van sera thuisliggen

Er zijn niet alleen technische vragen gesteld. Er zijn ook vragen gesteld die je zonder testkoffer kan beantwoorden

Plus ik schreef "als het kan". Dus als het niet kan beantwoord je een vraag niet (en de rest dus wel). Simple as that.
Er zijn fora waar een bepaalde minimumhoeveelheid informatie wordt vereist om je vragen over ziektes te mogen stellen (heb ik begrepen), gewoon omdat helpen anders vrijwel onmogelijk is.
Nu doen we daar hier niet zo moeilijk over, maar als je hulp wilt dien je er naar mijn idee zelf voor te zorgen dat mensen je ook k�nnen helpen.

~ Ivo

Heb je misschien ook een foto van de bak en de vis??
Dan kun je misschien uiterlijke kenmerken zien namelijk.
Wellicht is de vis namelijk ziek.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan