Mijn voorstelronde


A

Appeltje

Guest
Hallo allen! Ik ben Wesley, 28 jaar oud en woon in de regio Alphen ad Rijn en Leiden. Vandaag aangemeld, maar kijk al wel een tijdje mee. Zal ook niet het drukste lid ooit zijn, excuses alvast.

Ik kan niet zeggen dat ik al jaar en dag een aquarium heb, maar in mijn jeugd heeft er meermaals jarenlang een tropisch aquarium gestaan. Helemaal zelf verzonnen is de interesse dus niet.

Zelf wilde ik niet aan een tropisch aquarium en koos ik voor een koudwater aquarium.
Om specifiek te zijn een Eheim Vivaline 240 met alle benodigdheden. Daarin zwemmen 3 sluierstaarten en een goudvis. Echter in de loop der tijd begint het tropische aquarium toch te kriebelen, vandaar dat ik dus voornemens ben om te switchen. Dat heeft geen haast. Ik wacht sowieso tot ik een goede nieuwe plek heb gevonden voor de vissen. Een oproepje staat dan ook elders hier. Wil niet dat ze in een martelbak belanden. De goudvis gaat sowieso een vijver in als de temperaturen dat toelaten, want die hoort niet in een aquarium thuis.

Plannen voor het tropische aquarium zijn er wel, heb al een heel beeld voor. Maar dat zal naar alle waarschijnlijkheid nog even duren. Tot die tijd kijk ik hier gewoon verder, want leren doe ik hier veel.
 
Welkom Appeltje! 🍎

Veel aquaristieke wijsheid gewenst in je besluit tot goudvisselijke wijzigingen des visbestands teneinde tropische toestanden moog'lijk te maken.

En ook gewoon veel plezier hier
 

Terug
Bovenaan