Wat is er nieuw

Mini blad gras

• Onderwerp starter Onderwerp starter JoKi
  • Startdatum Startdatum
J

JoKi

Guest
Hoi hoi, ik weer.

Heeft er iemand ervaring met mini blad gras? Is dit een aanwinst en makkelijk of eerder het tegenovergestelde?

minibladgras.jpg

Het lijkt mooi maar vraagt wel het nodige licht en co2. Vaak zie je dit ook wel bij echte scapes.

Buiten veel licht en Co2 ook verzorging, dus snoeien anders kan het gaan drijven.

Is het daarnaast een aanrader of eerder voor gevorderden?

Ga daar eens op googlen, het is geen beginners plant, maar ervaring en kennis kan je op doen.

• Leuk
Waarderingen: JoKi
Dit lijkt me glossostigma voor zover ik kan zien. Hoge lichtintensiteit en co2 zijn hiervoor wel belangrijk. En die combi is zonder enige ervaring vragen om alg.

Het kan zeker als beginner, maar dan moet je wel een high tech bak moeten willen, en kunnen draaien. En niet bij de minste tegenslag de brui er aan geven.

Ik zeg doen! 😀

• Leuk
Waarderingen: JoKi
Dit lijkt me glossostigma voor zover ik kan zien. Hoge lichtintensiteit en co2 zijn hiervoor wel belangrijk. En die combi is zonder enige ervaring vragen om alg.

Het kan zeker als beginner, maar dan moet je wel een high tech bak moeten willen, en kunnen draaien. En niet bij de minste tegenslag de brui er aan geven.

Ik zeg doen! 😀
Ik zeg, toch maar niet 😛

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan