Wat is er nieuw

Misschien kleur vermindering ?

Lorenzo

Member
Lid geworden
16 februari 2022
Leeftijd
20
Ik heb nu en paar weken Neon tetra,s en nog wat andere aquarium bewoners in mijn aquarium maar het viel mij op dat er en paar wat doorzichtig plek krijgen en wat dikke buik
Hier en filmpjes op het einde Zie je de kleur vermindering Bij 1 visjes weet iemand wat dit is of ik me misschien ook zorgen moet maken??

Hey. Goed dat je een filmpje hebt gemaakt. Er is inderdaad een lichtere plek te zien bij één van je kardinaaltetra's (niet neon tetra's). Denk je dat het mogelijk is om nog scherpere beelden te krijgen?

Als het je lukt: probeer de betreffende vis te vangen en van dichtbij te filmen, zo veel mogelijk met de focus van de camera op de vis. Even in een drinkglas zetten of zo. Niet het allermakkelijkste om te doen, maar anders is de kans groter dat je er niet (op tijd) achterkomt wat hij mankeert.

Is er de laatste dagen verder nog iets veranderd aan deze vis? Qua gedrag / uiterlijk / eetlust?

Hey. Goed dat je een filmpje hebt gemaakt. Er is inderdaad een lichtere plek te zien bij één van je kardinaaltetra's (niet neon tetra's). Denk je dat het mogelijk is om nog scherpere beelden te krijgen?

Als het je lukt: probeer de betreffende vis te vangen en van dichtbij te filmen, zo veel mogelijk met de focus van de camera op de vis. Even in een drinkglas zetten of zo. Niet het allermakkelijkste om te doen, maar anders is de kans groter dat je er niet (op tijd) achterkomt wat hij mankeert.

Is er de laatste dagen verder nog iets veranderd aan deze vis? Qua gedrag / uiterlijk / eetlust?
Der is niks veranderd aan de vis ik zou maandag avond even en foto sturen hoe die der nu uit ziet want ben nu niet thuis me ouders passen nu op maar gisteren toen ik hem zag was der nog niets veranderd hij eet gewoon goed dankjewel voor de reactie 👌🏼

Is er de laatste dagen verder nog iets veranderd aan deze vis? Qua gedrag / uiterlijk / eetlust

Snap der niks meer van op internet staat dat het hele makkelijk visjes zijn maar ik vind het maar moeilijk 😞 zit der steeds achter aan hier en foto van hoe die der nu uit ziet en het is niet 1 die kleur vermindering heeft
328AE03E-4CB3-47D0-998B-BDC97CF89FDB.jpeg

676EEE64-96B6-428C-83F8-8772FAA391B1.jpeg

En lichte plek op de zij kant van mijn visje hoe kan dit ??

Ik vindt de foto niet erg duidelijk Lorenzo.

De foto is wat wazig, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt iets zie waar ik me zorgen over zou maken. Volgens mij ziet het er prima uit!

De foto is wat wazig, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt iets zie waar ik me zorgen over zou maken. Volgens mij ziet het er prima uit!
Dankjewel voor de Reactie maar ik was vandaag naar de aquarium zaak gegaan en hun zijden schimmel dus hoop dat het nu over gaat 💪🏼

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan