Wat is er nieuw

Monteren staafverwarming?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter YinYang
  • Startdatum Startdatum
Y

YinYang

Guest
Ik heb nu nog de zijkanten open in mijn aquarium en alleen een 3D achterwand. Nu zat ik eraan te denken om misschien de zijkanten ook dicht te maken. Maar als ik de zijkanten dichtmaak met ook een 3D wand, dan kan er geen staafverwarming meer gemonteerd worden lijkt me?

Ja de voorkant, maar dat is natuurlijk geen optie 😉


Andere optie waar ik aan zit te denken is gewoon de zijkanten openhouden en dat je dan de staafverwarming maar ziet hangen. Misschien wat minder mooi, maar dan is het niet anders...
 
Wat ik heb gelezen is dat een externe verwarming inderdaad minder goed is dan een staafverwarming. Vandaar dat ik er al een beetje vanuit ben gegaan dat ik een staafverwarming ga kopen. Of er moeten hier veel mensen zijn met goede ervaringen...
 
Zuignampjes van de houders af, prikstokjes met niet giftige watervaste lijm aan de houders lijmen en deze vervolgens in de achter- of zijwand prikken is misschien een optie?
 
De achterwand is heel erg hard, dus dat gaat niet.

Ik denk dat ik toch maar de zijkanten gebruik dan. Als ik het dan heel erg vind dat ik het zie zitten, dan zou ik eventueel zwart folie aan de buitenkanten erop kunnen plakken.
 
Langere stokjes vastlijmen en dan in de bodem plaatsen?
 
Horizontaal plaatsen? Misschien dat je 'm dan wat minder storend kunt wegwerken?
Het blijven voor het aanzicht gewoon ondingen 😉
 
Met een tie wrap vastmaken aan de aanzuig van je filter ?
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan