Wat is er nieuw

Mooi lichtschema Cichliden aquarium

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Sammie1962
  • Startdatum Startdatum
S

Sammie1962

Guest
Wie kan mij helpen aan een mooi lichtschema voor mijn Cichliden Aquarium, ik heb een 2 keer wit en een RBG op een TC420

Alvast bedankt voor het eventueel delen van een Schema.


Marcel
 
Wie kan mij helpen aan een mooi lichtschema voor mijn Cichliden Aquarium, ik heb een 2 keer wit en een RBG op een TC420

Alvast bedankt voor het eventueel delen van een Schema.


Marcel

Een schema werkt het beste als je zelf kijkt hoeveel licht je bak nodig heeft. Een passend schema maak je dus, naar mijn mening, het beste zelf.
 
Een schema werkt het beste als je zelf kijkt hoeveel licht je bak nodig heeft. Een passend schema maak je dus, naar mijn mening, het beste zelf.
Ik vind het lastig om te maken, dus dacht als ik iets van een voorbeeld hebt, dan kan ik er verder mee.

Marcel
 
Gewoon ergens beginnen en net zolang aanpassen totdat het gewenste resultaat behaald is, in de ochtend wat warmer licht dan in de avond bvb, en overdag kan je het beste alleen de Witte Led's gebruiken, eventueel wat op kleur brengen met de RGB.

Niet veel (of geen) planten in de bak?
 
Gewoon ergens beginnen en net zolang aanpassen totdat het gewenste resultaat behaald is, in de ochtend wat warmer licht dan in de avond bvb, en overdag kan je het beste alleen de Witte Led's gebruiken, eventueel wat op kleur brengen met de RGB.

Niet veel (of geen) planten in de bak?
Nee ik niet veel planten in mijn aquarium. In de ochtend wil ik de zonsopgang doen en in de avond de zonsondergang. En overdag gewoon verlichte aquarium

Marcel
 
Ik heb helaas geen schema voor je maar probeer eens wat zou ik zeggen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20191015-202556_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20191015-202556_Samsung Internet.jpg
    28.2 KB · Weergaven: 167
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: hier ook droog en 19 graden
      Terug
      Bovenaan