Wat is er nieuw

Mooie algen

Man-met-bril

Active member
Lid geworden
5 februari 2020
Leeftijd
63
Terug van reis van 3 maanden en mijn aquarium ziet er nu zo uit

2025-03-19 15.51.13.jpg
Niet ieder zijn smaak natuurlijk maar ik vind 'm best mooi zo eigenlijk.
Water is prachtig en de vissen zijn gezond. Geeft wel een mooie natuurlijke vibe.

Zijn er meer die 'm mooi vinden of ben ik de enige 🙂?

PS is koud water en staat in de hal van een oude school.

Ja natuurlijk is het zeker maar als ik ergens niet tegen kan dan is het alg:sorry:
Wat voor visjes zijn dat?

Alg kan best mooi zijn, maar het hoeft van mij niet de overhand te krijgen. Ik hou wel van een natuurlijke uitstraling.

Als er geen andere planten bij zouden staan, zou het best mooi kunnen zijn. Maar nu zie ik planten die verstikt dreigen te raken, en dat vind ik eerlijk gezegd niet echt leuk om naar te kijken.

Nou, ik kan wel tegen algen. Want ik meen te weten hoe ze de baas te worden. Maar je planten niet. Het is een kwestie van tijd tot ze, moe gestreden, het loodje leggen.

Nou, ik kan wel tegen algen. Want ik meen te weten hoe ze de baas te worden. Maar je planten niet. Het is een kwestie van tijd tot ze, moe gestreden, het loodje leggen.
Tja als er iets aan mn fiets stuk is dan weet ik ook dat de fietsenmaker het kan herstellen maar dan erger ik me toch nog mateloos Ben. Ik voorkom zoiets liever dus ;))

Tja als er iets aan mn fiets stuk is dan weet ik ook dat de fietsenmaker het kan herstellen maar dan erger ik me toch nog mateloos Ben. Ik voorkom zoiets liever dus ;))

Ha,ha,ha, een mooi vergelijk maar hij gaat niet helemaal op. Ik bedoelde te zeggen dat je je niet hoeft te ergeren aan iets wat jezelf kan oplossen. Voor mijn algen, zoals uit mijn voorgaande post duidelijk zou moeten worden, weet ik de oplossing die daardoor oplosbaar is door mijzelf. Ik ben dus geen ander nodig om het algenprobleem op te lossen.

Daar heb je een punt Ben en helemaal gelijk maar ja ik voorkom algen liever want ik stoor me er wel aan maar ja soms moet je er mee dealen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan