Mos in het mos?

blablabla

Well-known member
Lid geworden
12 oktober 2009
Berichten
1,127
Goedenavond!

Laatst kocht ik wat christmasmos voor in mijn garnalenbakje.
Het mos lijkt aan te slaan, maar ik zag dat dit niet het enigste is wat groeit.

Wie weet wat er tussen mijn mos groeit?

427676blablabla_0_85_picture.jpg

859211blablabla_0_85_picture.jpg


Alvast bedankt!
 
Heb hier eerder een vraag over gezien, en dat bleek een klein plantje te zijn die vaak met mos meeliftte..

Kan het alleen niet meer zo 123 terug vinden, dus even wachten op het response van een ander ;)
 
Heb hier eerder een vraag over gezien, en dat bleek een klein plantje te zijn die vaak met mos meeliftte..

Kan het alleen niet meer zo 123 terug vinden, dus even wachten op het response van een ander ;)

Bedankt voor je antwoord! Ik zal er eens naar zoeken :)
 
Denk dat het draadalg is Blblabla

Bedankt voor je reactie! Mijn eerste indruk was ook draadalg, maar de rest van het aquarium is algenvrij (ook het javamos dat ernaast staat). Ook zie ik niet de lange draden, maar vormt dit meer soort 'wolkjes' in het mos, het heeft wel iets weg van een mosbal..
 
Het spul in het linkje is familie van de mosbal, dus kan goed kloppen :p
 
Geloof me maar is echt draadalg ;)
Kan je voorzichtig weghalen met een tandenborstel bv.

Anders haal een stukje uit de bak en maak je een close-up foto.
Ben wel benieuwd of het ook van die aftakkingen heeft zoals in dat andere topic.
 
Geloof me maar is echt draadalg ;)
Kan je voorzichtig weghalen met een tandenborstel bv.

Anders haal een stukje uit de bak en maak je een close-up foto.
Ben wel benieuwd of het ook van die aftakkingen heeft zoals in dat andere topic.


Speciaal voor jou wat foto's :)

Helaas heb ik alleen mijn mobiel liggen voor foto's, dus de kwaliteit laat wat te wensen over. Hopelijk zijn de foto's duidelijk genoeg!

621421blablabla_0_85_picture.jpg

182396blablabla_0_85_picture.jpg
 
Bedankt voor de foto's,ik voel me vereerd! ;)
Denk dat ik toch te snel geoordeeld heb want lijkt zo meer op dat andere spul idd.... :juggle:
 
Bedankt voor de foto's,ik voel me vereerd! ;)
Denk dat ik toch te snel geoordeeld heb want lijkt zo meer op dat andere spul idd.... :juggle:

Bedankt voor je snelle antwoord! :)
 
Ik heb dit inderdaad ook tussen m'n flame mos... lijkt ook op een Mosbal iets. ik probeer het steeds weg te knippen maar dat is niet te doen. maargoed, het is dus geen alg ;)
 
Terug
Bovenaan