Wat is er nieuw

MP Eheim incpiria 400

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sterrekind
  • Startdatum Startdatum
S

Sterrekind

Guest
Hallo,

Mijn discusvissen zijn hun bak ontgroeid, tijd voor een nieuwe en mijn keuze is gevallen op de MP Eheim Incpiria 400. Ik heb er echter wat vragen over aan huidige eigenaren.

Kan iemand een foto maken van de kast ( open) zodat ik kan zien hoeveel ruimte ik ongeveer heb voor mijn spullen? En daarnaast, ik heb ergens gelezen dat er in de 400 liter versie een dubbele water-outlet zou moeten zijn maar ik zie op de foto's alleen een enkele buis naast de zwart glazen koker.

Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om uit te leggen ( liefst met foto's ) hoe de aansluitingen precies zitten ( ook in de zwarte tunnel, op de foto's op internet kom ik er niet uit)dan zou dat erg fijn zijn!

Alvast bedankt 🙂

Bij me foto album staan een aantal foto's van de 300.
Kan je van de week wel even een paar foto's van de kast sturen.

Ja jouw album had ik al uitvoerig bekeken, superbak zo met dat blauw, staat echt heel goed in jullie interieur. Heb jij een dubbele aansluiting om water uit de bak te halen naar het filter toe of zit er 1 afvoer?

Tip.

Kijk op Google Afbeeldingen. vul dit in.. MP Eheim Incpiria 400.
Dan ZIE je er veul.

Nou Bertus, dan zie je er heel veel die allemaal hetzelfde zijn. Geen foto's van de binnenkant van de kast, of het aquarium daadwerkelijk in gebruik. Alleen maar stockfoto's van Eheim zelf en dat vind ik echt superstom. Als ik op de site van Eheim zelf ga kijken ook, staan er tig foto's van de extra bij te kopen lichtbalk, maar niet 1 van de aansluitingen. Suf toch, je zou toch denken als je een dergelijke bak wil verkopen dat je fatsoenlijke foto's plaatst.

Maar bedankt voor de tip 😀

De bak is trouwens net besteld, en nu moet ik minstens twee hele weken wachten!

Tja, ik heb ze er niet op gezet.

Je kunt wel gelijk in andere forums kijken.
Zag INUZ haar kinderen ook, en zo ook bij een 400 op pr.praat.

Nee had jij ze er maar op gezet, dan was het misschien nog wat geweest 🙂

Der zit 1 gat in de bodem van het aquarium en 1 gat in de bodem van de droogkamer.
Afvoer uit het gat in t aquarium, dan door t filter dan door het gat in de droogkamer naar boven waar het je aanvoer wordt.

Hier nog wat foto's.
Ik weet niet of je een achterwand gaat nemen maar dan moet je wel een beetje rekening houden met de droogkamer.

572584_0_82_afbeelding_002.jpg

111994_0_82_dsc00863.jpg

659656_0_82_dsc00862.jpg

169679_0_82_dsc00861.jpg

249141_0_82_dsc00856.jpg

Je bent een engel! Hier heb ik echt wat aan, dank je wel voor de genomen moeite ( en hoe grappig, het is net alsof de binnenkant van de kast van chesterfield-leer is, door je behang hahaha)

Achterwand doe ik niet, vanwege idd die tunnel. Ik vind het griezelig en zonde om de zaag te zetten in een peperdure achterwand, ik denk dat ik mijn beroemde schuif-achterplaat-systeem weer ga toepassen, dit bevalt me heel goed 🙂

Haha graag gedaan :foto:
Had ik zelf ook nog niet gezien de chesterfield binnenkant haha
Ik heb de achterwant ook laten doen want ik heb der geen ervaring mee, maar dan kost het ook wel wat :stars:

Ik heb wel nog die mangrovewortel van Rockzolid gekocht, alleen die suffe wortel kostte al 240 euro, laat staan de tree-trunk achterwand die te koop is.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan