K
KidNatsu
Guest
Mijn proefwerkweek is bijna voorbij en dus mag ik waarschijnlijk eindelijk een groter aquarium aanschaffen (waarschijnlijk rio 240, rio 300 vonden mijn ouders te groot). Nu had ik wat mooie inspiratie voor een inrichting gevonden op internet, en het waren allemaal verschillende dingen, maar ook biotopen die mensen combineerdem. Vandaar dus mijn idee: Ik wil graag een groot stuk hout met javamos links, en veel hout en javamos op de bodem met wat plantjes. In het midden komem er erg veel verschillende planten, bijde hoog en laag, met een derde dat ik openlaat en een stuk hout Rechts komen er erg veel stenen opgestapeld (grotten), met wat losse stenen en wat plantjes en voorderest gewoon open. De bodem wordt zwart zand van de hornbach. Ik hoop te zien dat vissen veel bij hun favoriete biotoop zitten, zoals de cory's bij het open zand, badis bij de stenen, en labeo tussen de planten. Iemand voor of tegen het idee? Misschien opmerkingen of ideeen? Ik hoor het graag!
PS: Voor het bestand zit ik nog te twijfelen tussen 8 Corydoras Schultzei "Black" en 20 Corydoras Habrosus. Iemand die een van de twee aanraad?
PS: Voor het bestand zit ik nog te twijfelen tussen 8 Corydoras Schultzei "Black" en 20 Corydoras Habrosus. Iemand die een van de twee aanraad?