Wat is er nieuw

Muziek: Waar luister jij naar, wat heb je nu op staan?

Drup

Well-known member
Lid geworden
16 mei 2021
Veel boeken proberen een verhaal te vertellen dat je raakt.
En soms zit er in een muzieknummer zo'n verhaal :

flipper34

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 mei 2013
Leeftijd
58
mooie jonge dame met een pracht stem

over appel valt niet ver van de boom gesproken wat een stem

Scalari

Well-known member
Lid geworden
14 februari 2009
Jeugdsentimentje in optima forma, mijn 5de LP die ik van mn dure centjes kocht 29 guldentjes want album was niet uit in Nederland (1 jaar later pas)

En mijn moeder onderaan de trap schreeuwen Harre krastes net wêr !!!

118042309.jpg

Fozzy

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
61
Mooie ode aan de originele uitvoering, met de heren als toeschouwers

Rastaman

Well-known member
Lid geworden
1 november 2020
Leeftijd
77
Hoort bij topic Netflix series: The new Pope...ietwat absurd...soms weet ik niet eens naar wat ik kijk...maar blijft fascineren. De intro tune met credits zetten de toon:

ONiel

Well-known member
Lid geworden
22 september 2020
Leeftijd
22
Interessante muziekkeuzes hier. Muziek van vroeger is in 90% van de gevallen sowieso beter.
Wat is de algemene leeftijd op dit forum?

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
56
Wat is de algemene leeftijd op dit forum?
Ik zou het zo niet durven te zeggen en we hebben ook best veel jonge leden maar natuurlijk ook best veel die wat ouder zijn en die veel ervaring hebben.

treb

Well-known member
Lid geworden
20 januari 2013
ONiel, goeie vraag,, daar ben ik ook benieuwd naar, volgens mij worden aquarium houders steeds ouder,,geen of weinig nieuwe.
Lijkt mij een leuke statistiek,,de leeftijd-opbouw van de leden, en die hier in leeftijd's categorie aanwezig zijn.

bderooij

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 augustus 2014
Leeftijd
38
ONiel, goeie vraag,, daar ben ik ook benieuwd naar, volgens mij worden aquarium houders steeds ouder,,geen of weinig nieuwe.
Lijkt mij een leuke statistiek,,de leeftijd-opbouw van de leden, en die hier in leeftijd's categorie aanwezig zijn.
Denk dat je je daar aardig in vergist, Bert. Veel van de nieuwelingen hier zijn tieners of twintigers. Kijk ik bij de LFS, veelal jonge mensen.

treb

Well-known member
Lid geworden
20 januari 2013
bderooij, Daar kijk ik van op, bij de meeste aquariumverenigingen zakt het ledenaantal, en bij de NBAT waar ik vroeger lid van was gaat het toch ook omlaag in hobbyisten.

Er is al eerder gewoon een discusforum ter ziele gegaan, wat gewoon in algemene zin top was.
Bij de LFS zie je misschien jongeren, maar dat zijn niet in zekere zin de nieuwe lichting.
De I-phone en de Mac-book zijn veel interesanter.:sorry:

treb

Well-known member
Lid geworden
20 januari 2013
Kosmopoliet, je hebt wel een goede kijk op kwaliteit.

bderooij

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 augustus 2014
Leeftijd
38
bderooij, Daar kijk ik van op, bij de meeste aquariumverenigingen zakt het ledenaantal, en bij de NBAT waar ik vroeger lid van was gaat het toch ook omlaag in hobbyisten.

Er is al eerder gewoon een discusforum ter ziele gegaan, wat gewoon in algemene zin top was.
Bij de LFS zie je misschien jongeren, maar dat zijn niet in zekere zin de nieuwe lichting.
De I-phone en de Mac-book zijn veel interesanter.:sorry:
Aquarium verenigingen zij inderdaad niet meer wat het geweest is. Ik ben er een paar keer geweest, en wat zie je daar? Een lading "ouwe mannetjes" die vreemd opkijken als er een "jonkie" binnen komt.
Het aanbod veranderde niet mee met de tijd, dus trek je geen jongeren.

Maar er is zeker wel veel interesse in aquaria, alleen veel jongeren vinden hun info via andere kanalen dan vroeger. Facebook, YouTube, en gelukkig ook het AF.

treb

Well-known member
Lid geworden
20 januari 2013
Daarom bderooiij ben ik daar ook maar mee gestopt, 40 jaar lid geweest van een ( locale) vereniging, maar ooit houd iets op.
Wat ik vind is dat de hobby dalende is, in leeftijd, waardoor weet ik niet.Net zoals je reageerd ' een lading oude mannetje's). ja dat is de realiteit.

Als voorbeeld mijn aquarium te koop gezet,,via div. site's en op dit forum, maar simpel gezegd geen interesse.Het wordt in het geheel gewoon minder.

Bovenaan