Wat is er nieuw

Mysterieuze vis á la Blijdorp

• Onderwerp starter Onderwerp starter Roodstaart
  • Startdatum Startdatum
R

Roodstaart

Guest
misterieuzevisaacutelaBlijdorp_zps1e543995.gif

WAT was dit in hemelsnaam?

zat een paar jaar geleden in het Eb/Vloed Bassin (Rivi�rahal) in Blijdorp :stom:

Een VIS.!!!

BraF6G6Wr53UKMWxduzkAMXlEs554Gfp.jpeg

Eb en vloed.

Welkom op het Af.

Hij was er ook.
B86nFRAXN3_VQziKYBMPPnCuAFAIHGak.jpeg

Tja, wat voor vis???

Pangasius?

Die twee foto's zijn van een ander Aquarium (da's het Mangrove-bassin, in het Oceanium)

En bedankt voor de welkom 😉

EDIT: had het niet gedacht, maar was idd een Pangasius Sanitwongsei.

Die ene op de laatste foto is trouwens koeneusrog

Nu weet ik niet hoe het jaren geleden zat, maar een eb/vloed bassin in de Rivi�rahal?

Heb je al eens proberen te kijken in de lijst van dieren op de wikipedia pagina van Blijdorp?

~ Ivo

@Ivo: ik heb een eigen website over Blijdorp, dus heb ik uiteraard op wiki, blijdorp.nl en van alles en nog wat gekeken.

Het Eb/Vloed Bassin zat midden in de Rivi�rahal, is vorig jaar gesloopt. Zat naast de anaconda's, vieroogvissen, die hoek (achter de Panda Poffer)

Welkom op het forum Roodstaart. 🙂

Als die vissen op de andere foto's er niet bij zitten, denk ik ook aan een (zoet water) Pangasius..

Zoals ik al had gezegd, ben ik er na een beetje onderzoek binnen het geslacht Pangasius erachter gekomen dat het een Pangasius Sanitwongsei is 🙂

panchax zei:
Welkom op het forum Roodstaart. 🙂

Als die vissen op de andere foto's er niet bij zitten, denk ik ook aan een (zoet water) Pangasius..

Zwommen ook Piranha,s bij.

Hij was er ook. Wel binnen.
Lo440b7-twmrk5rtl5v6ZchuWxP4UELk.jpeg

BOKITO.

Weet jij dit ook,zeker?
35LKX7ZqOrKdcGV5YAQu5ynLLZQxeqeU.jpeg

Roodstaart zei:
Die twee foto's zijn van een ander Aquarium (da's het Mangrove-bassin, in het Oceanium)

Nee,hoor.
Was niet in het Oceanium.
In de victoriahal.

2006.
Een van de nieuwste attracties in Blijdorp is het Oceanium. In dit “waterwerelddeel” zijn dieren van de kusten en de oceanen te vinden. In een tunnel kunnen de vissen van onder bekeken worden. De grondhaaien, roggen en inktvissen zwemmen over de hoofden van de bezoekers. In dit gebied zijn ook koningspingu�ns, zeeotters en Californische zeeleeuwen te bewonderen.

Bertus zei:
Roodstaart zei:

Nee,hoor.
Was niet in het Oceanium.
In de victoriahal.

2006.
Een van de nieuwste attracties in Blijdorp is het Oceanium. In dit “waterwerelddeel” zijn dieren van de kusten en de oceanen te vinden. In een tunnel kunnen de vissen van onder bekeken worden. De grondhaaien, roggen en inktvissen zwemmen over de hoofden van de bezoekers. In dit gebied zijn ook koningspingu�ns, zeeotters en Californische zeeleeuwen te bewonderen.
Je weet dat het Oceanium van 2000 is?

Roodstaart zei:
Je weet dat het Oceanium van 2000 is?
Iets uit 2000 kan in 2006 nog steeds bij de nieuwste dingen horen 😉

~ Ivo

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan