Na alle sores weer een nieuwe start


L

Leopoldi

Guest
Hallo,
Na een vervelende bacterieele infectie in de bak zijn in 1 week tijd 6 discussen en een Nanay vrouw over leden
Dus ik was er ff klaar mee heb het een tijdje laten berusten en gewacht tot de Nanay man zn vinstralen weer begonnen te groeien deze waren tot op een cm van zn rug weg
Hij is weer helemaal de oude, vinnen beginnen weer aan te groeien en dus ga ik Zaterdag as 7 Nanay s op halen om mn bakkie weer op too date te maken
Voor mij ff geen Discussen meer
 
Goed dat je even gewacht hebt. Al wel een idee wat het in de toekomst weer moet worden?
 
De 7 Nanays zwemmen nu in de bak en het gaat prima mooi op kleur
Ga denk ik in de toekomst wel weer aan de Discus maar nu ff niet
 
De vissen doen het prima net een grote water wissel gedaan
Maar de respons die ik hier krijg valt me tegen het is hier een beetje Toten Hose
Alleen bij enge ziektes komt men actie en worden allerlei medicijnen aan bevolen
Ik heb in week 6 volwassen Discussen en een Nanay vrouw zien kapot gaan
Nou en koop je toch lekker nieuwe zo werkt het bij mij niet, voor de winkelier wel KASSA
Ik ga genieten van 12 Manen in mn bak en thats it
 
Wat wil je horen, Rienke? Je hebt een gok genomen en dat is fout gegaan,heel spijtig maar wel voorspelbaar.
Je bent klaar met discus, is je goed recht.
Uiteraard moet je genieten van je manen, doe gerust eens een foto genieten wij ook.
 
Alex,
Je hebt gelijk maar het is niet niks ben er een week kapot van geweest en wou de hele boel verkopen,
maar uithuilen en overnieuw beginnen
Gr Rienke
 
Hmm klinkt een beetje vergelijkbaar met wat ik heb gehad met mijn Red Spotted Greens.
Ook binnen een week tijd alle 6 RSG zien doodgaan. Waren vanaf begin af aan schuw en wouden maar amper eten. Na contact met de kweker, uiteindelijk te horen gekregen dat medicatie niet zou helpen en dus ze moest laten gaan.

Weet dus hoe je je voelt, want dat is echt rot als dit gebeurd. Ik wou toen ook gelijk stoppen met alles.
 
Gert,
Ik denk dan maar er zijn ergere dingen in het leven en wees blij dat de vissen je voor gaan
Maar balen is het wel,maar dus toch de draad weer op gepakt,
en het gaat goed
Gr Rienke
 
Ik ben heel stilletjes aan t genieten van mn Nanays maar hou de boel angstvallig in de gaten
Er zitten nu 12 manen in de bak en ik moet zeggen het is een prachtig schouw spel
Dus tot nu toe im happy
 
Misschien ff voor de leuk een foto?
Wel echt top van je dat alles weer op rolletjes loopt, en dat je alles weer zo goed hebt opgepakt.. :thumbs:
Wel balen van je discussen btw
 
FF een update,
De vissen doen het prima heb de 12 Manen nog steeds en ze doen het prima :thumbs:
Zelfs mn planten gaan beter de blauw alg is bijna weg heb er een vracht cabomba in gezet en bij de Echos een roestige spijker bij de wortels gestoken
Dus het gaat goed het is weer genieten :D
 

Terug
Bovenaan