Naam gezocht


R

Roeloss

Guest
Kan iemand mij de naam geven van deze twee bewoners?
 

Bijlagen

  • IMG_20201024_195024618.jpg
    IMG_20201024_195024618.jpg
    360.6 KB · Weergaven: 99
  • IMG_20201023_200349701.jpg
    IMG_20201023_200349701.jpg
    305.5 KB · Weergaven: 94
Is dat een corydoras soort want dat zei iemand anders weer tegen me.
 
Prince en Jasper!

Serieus: De eerste is denk ik een Botia almorhae maar in ieder geval een botia soort inderdaad. De tweede kom ik even niet op.
 
Daniel ook bedankt voor het meedenken.

Ik heb deze bak namelijk tweedehands gekocht en vorige eigenaar kon niet meer alle namen noemen.
 
Geen probleem daar is dit forum voor. Komt vast zo iemand langs die het zeker weet, let maar op! :)
Moet zeggen dat het hier wel een stuk gemoedelijker is dan op een fb groep waar ik was.
Daar werd je nog net niet afgeslacht als beginner maar wel meer commentaar dan opbouwende kritiek of tips.

 
Moet zeggen dat het hier wel een stuk gemoedelijker is dan op een fb groep waar ik was.
Daar werd je nog net niet afgeslacht als beginner maar wel meer commentaar dan opbouwende kritiek of tips.

Wij kunnen er ook wat van hoor ;) Ongevraagd advies is hier ook niet ongewoon maar pak het advies wat je kunt gebruiken en negeer al het gezeur net als op Facebook eigenlijk.
 
Dat lijkt qua bouw idd wel op foto 2 alleen volgens mij zijn ze bij mij iets groter en zwarter met een rode streep
 
Krijg op die tweede foto van de meeste te horen dat het een Siamese algeneter is echter vind deze nergens in het zwart met rode streep.
 

Dat is hem ja.
Net beschrijving gelezen en zou eigenlijk solitair gehouden moeten worden. In mijn bak zitten ze echter al een aantal jaar met zijn tweetjes. De ene zit wel regelmatig de ander achterna maar ze vechten niet. Kan ik ze wel gewoon bij elkaar houden of is het beter om er 1 weg te doen?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201025-001157.png
    Screenshot_20201025-001157.png
    593 KB · Weergaven: 78
Die vis wordt zo'n 15cm lang en zou eigenlijk pas vanaf een aquarium vanaf 120cm lang gehouden moeten worden. Dus mijn advies zou zeker zijn om een beter tehuis voor die vis te zoeken.
 
Mss dan toch maar weer op zoek naar een grotere bak want deze twee vissen wil ik eigenlijk niet kwijt. Samen met die botias zijn dat de mooiste.
 

Terug
Bovenaan