Nachtverlichting kopen

1978

Well-known member
Lid geworden
19 augustus 2014
Berichten
128
Locatie
Den Haag
Ik wil nacht verlichting kopen voor mijn aquarium. Heb een flexibele ledstrip gezien ( TMC Flexstrip Aquablue) 45cm. Deze is zelfklevend en redelijk qua prijs.

Wie kent goede alternatieven voor een bedrag tot zo'n 50 euro? Liefst plug&play.
 
Ik heb mijn ledstrips op ledstripkoning.nl gehaald. Je kunt zelf de maat bepalen en alles komt plug-and-play. Stekker in het stopcontact en de strips werken. Licht is ook mooi van kleur, waarbij je veel keuze hebt. Ook kun je evt dimmers halen

edit: ik heb boven beide bakken blauw licht hangen, ik vind dit savonds veel fijner om naar te kijken, waarbij de bakken op mijn slaapkamer staan
 
Ik heb net als Killerfish ook daar mijn led's gehaald. Zie mijn post uitbreiding led fluval edge II
Ze hebben een perfecte service, kan ik zeggen, maken hun naam waar.
Ik heb de de set gekocht met controler dat werkt erg heel mooi.
 
@Killerfish & Froggies

Ik wil ook graag blauwe nachtverlichting toevoegen om de overgang kleiner te maken en omdat je anders zo'n grote donkere plek in de woonkamer hebt. Nu is mijn vraag aan jullie: schijnt het licht redelijk tot de bodem? En is dit erg donker(twijfel tussen maanlicht en gewoon blauw)?

Ik heb zelf een juwel 450, mijn vissen hoeven niet meer in de spotlight te staan bij het nachtlicht, maar zou het wel leuk vinden om ook de vissen op de bodem nog te kunnen zien. Cheers,

cebass
 
Ledstrip koning.nl heeft een rgb set waarmee je kleur en lichtintensiteit kan instellen.
Wellicht iets voor je cebass
 
ik ben ook goed te spreken over ledstripkoning, super snelle levering en service is ook top!
 
Terug
Bovenaan