Wat is er nieuw

nachtverlichting rio 180

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dwayne130
  • Startdatum Startdatum
D

dwayne130

Guest
Ik wil graag nachtverlichting voor in me rio 180 maar nou zijn er zoveel soorten.wie kan mij vertellen welke het beste en makkelijkste is om in gebruik te nemen.ik hoef alleen blauw of hij moet vanzelf van kleur veranderen als die maar op blauw eindigt.
 
Ik zit er zelf ook achter te zoeken, zelf had ik al op iets als dit gekomen. Het is wel meer een spotlicht effect, dus misschien niet zo heel handig?

Ik had er graag ook wat meer info over gehad, hopelijk weet iemand meer 🙂
 
die heb ik toevallig in me bak hangen maar dat was me geld echt niet waard dat geef zo weinig licht hij haalt de overkant niet eens.Ik heb wel al genoeg websites gezien met strips enzo maar ik weet niet hoe het zit kwa vocht enzo. Ik ga denk ik maar straks even naar de Hornbach of iets om te vragen hoe het zit kwa aansluiting van een gewoon strip.
 
Ik zie op de foto's dat deze komen met klemmetjes met nagels, dan vraag ik me weer af hoe deze wel deftig op de kap kunnen bevestigd worden.
 
Als je even kijkt op p4 van de 70 liter kan je zien hoe ik het gadaan heb. Zijn hele korte schroefjes.
Ik heb ze in het dikkere deel vd kap gezet. Weegt nl niks is alleen om op de plek te houden.
Of je zet ze met goede dubbelzijdige tape of lijm vast.
 
is mij nog te duur ik kom op 70 euro uit minimaal.ik heb zelf deze en deze gezien maar of dat wat is weet ik niet.
 
Idd heel mooi Fozzy
 
ik ga geen gaatjes of iets maken in me kap dat vind ik zonde van me kap
 
Je kan bij Kitelight ook voor een paar euro clipjes kopen die je dan op de TL kan bevestigen. Maar dan hangt die wel voor je TL balk... dus in hoeverre dat een oplossing is...
vastkitten?
 
die clipjes kan je ook gewoon bij de bouwmarkt halen en dan zijn ze nog goedkoper 😉
 
heb in mijn rio 300 2 rgb ledstrips van kitelight
en kan nu alle kleuren maken die ik wil
ben er zelf tevreden van
 
En hoeveel was je kwijt?
 
voor 2 rgb strips 5050 51 cm
1 voeding 12 volt 3A
1rgb led controller handmatig

alles met btw in en verzendkosten ( naar belgie)
was ik 81.49 euro kwijt
 
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Ed Tensen: 8 Acro's rijker
      Terug
      Bovenaan