Wat is er nieuw

Nano Twinstar Plus zijn geld waard?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter schildpad
  • Startdatum Startdatum
S

schildpad

Guest
Zijn er mensen die het gebruiken of er bekend mee zijn?
Het regelt zichzelf volledig en maakt het aquarium algenvrij.

Vraag 2 dan: heb ik die algen niet nodig later voor de otocinclus affinis?

 
Nee, nee en nee.

Ik heb er geen ervaring mee
Het laat je algen niet verdwijnen, het bestrijd het ook zeker niet.
Voor de otocinlus is het geen noodzaak, deze kan je bijvoeren met pallets of komkommer etc
 
ja, ja/nee, nee

Ik gebruik ze alleen in opstartende bakken (extra O2)
Het voorkomt alleen groene/ zweefalg. Maar als je dit soort alg in je bak hebt bestrijd de Twinstar het niet.
Het voorkomt geen algen

edit: Een chihiros Doctor 3e gen. is stukken goedkoper (28 dollar) en doet het zelfde (of niet)

Vraag 2 heeft tuinkabouter beantwoord
 
Meerdere leden hebben deze in de begintijd geprobeerd en getest, @benvo heeft er eens zelf een gemaakt, maar iedereen is er volgens mij vanaf gestapt.
 
Alrighty-o. Thanks guys. Dat wordt dus geen aankoop. Wel mooi effect anders. Maar wat duur voor rook in je aquarium he.
 
Ik zou me juist storen aan belletjes en dat soort zaken in het water maar zoals al is gezegd bestrijdt je geen algen hiermee.
 
op you tube heeft een duitse scaper- aqua owner- er een informatieve serie over de twinstar met toch wel leuke info
 
Meerdere leden hebben deze in de begintijd geprobeerd en getest, @benvo heeft er eens zelf een gemaakt, maar iedereen is er volgens mij vanaf gestapt.