Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
2 van mijn neon tetra’s hebben een soort schimmel op hun huid ik dacht zelf dat dit komt doordat ze hebben gevochten ik vroeg me af wat voor ziekte dit is en wat ik er aan kan doen want het is geen witte stip
En hoe lang draait de bak en waaruit bestaat de filtratie? Neon tetra's zijn erg gevoelig voor dit soort infecties. Ze komen oorspronkelijk uit gebieden waar de bacteriedruk zeer laag is; hun immuunsysteem is niet gebouwd op suboptimale omstandigheden...
De vissen die de symptomen vertonen zou ik eruit halen. Grote kans dat afmaken je enige optie is. En dan hopen dat de rest van je neons dit bespaard blijft. Er is weinig medicatie beschikbaar die hier goed tegen helpt. Kan het daar wel over gaan hebben maar dat heeft geen zin...
230 liter is geen waterwaarde.. Hoeveel nitraat/nitriet/ammoniak/fosfaat/kh/gh/geleidbaarheid, zulks. Hoeveel water wissel je wekelijks? Hoe grondig reinig je die watter / heb je nog meer filtermedia of alleen watten?
En je filmpje bevat geen beeld.