Wat is er nieuw

Newbee met een vraag

• Onderwerp starter Onderwerp starter MartinG
  • Startdatum Startdatum
M

MartinG

Guest
Hallo Allemaal,

Ik ben redelijk nieuw met garnalen houden, maar kan toch wel een redelijk aantal al onderscheiden.
Ik twijfel alleen bij deze. Kan iemand mij helpen?
de foto's zijn niet echt scherp. bij de 2e foto gaat het om de middelste (die met zwarte strepen)

Groeten
Martin

20191204_180501.jpg
20191204_184211.jpg

Allemaal neocaredinagarnalen, die kom je in allerlei kleurtjes tegen, en zet al die kleurtjes bijelkaar en er komt wildkleur (vrijwel kleurloos) uit, als ook weer andere kleurtjes

Allemaal neocaredinagarnalen, die kom je in allerlei kleurtjes tegen, en zet al die kleurtjes bijelkaar en er komt wildkleur (vrijwel kleurloos) uit, als ook weer andere kleurtjes

Ja dat snap ik. maar binnen deze groep kom je verschillende kweekvormen tegen zoals de red cherry, blue dream, yellow, fire red etc. ik was benieuwd of jullie deze specifieke naam kenden. de grijze(op de eerste foto) lijken mij overigens meer Japonica als neo. maar ik zal er wel naast zitten.

dank je voor je reactie

Ja dat snap ik. maar binnen deze groep kom je verschillende kweekvormen tegen zoals de red cherry, blue dream, yellow, fire red etc. ik was benieuwd of jullie deze specifieke naam kenden. de grijze(op de eerste foto) lijken mij overigens meer Japonica als neo. maar ik zal er wel naast zitten.

dank je voor je reactie
Beide foto's zijn wildkleur

Als ik wil gaan kweken dus beter een stuk of 6 aparte bakken kopen en de "kleurtjes" gescheiden houden.
dank je voor je antwoord Nicolientje-W

Ja als je wil kweken zal je op kleur moeten gaan selecteren en kun je beter een zuivere groep kopen dan een mixgroep

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan