Wat is er nieuw

Nieuw account, hallo!

Corinaqua

New member
Lid geworden
23 februari 2025
Leeftijd
45
Hallo allemaal!

Jaaaaren geleden hier een account gehad, toen ik nog eem guppie in de hobby was. Ik kan de inloggegevens niet meer achterhalen dus gewoon lekker een frisse start hier. Aanleiding is mijn schoonvader die kleiner gaat wonen en een goed huis zoekt voor zijn bak, maar daar maak ik wel een ander topic over.

Zelf heb ik een custom 330 L open bak met plantenmuur. Mijn dochter heeft bakje met wat platys. Verder aardig wat (vogel)spinnen. Twee grote konijnen die volledig free roaming zijn. En m'n zoon heeft muizen. Dus gezellige beestenboel bij ons 🙂

20250223_191307.jpg

Daarnaast aardig wat vog

Welkom terug.

Welkom!

Welkom terug! Veel succes!

Aanleiding is mijn schoonvader die kleiner gaat wonen en een goed huis zoekt voor zijn bak,
Ik hoop dat het bij de bak blijft want voor je het weet kun je de halve inboedel ophalen :DD ;))
Toch mooi dat je de bak kan plaatsen want vaak doet men zo n bak gedwongen weg met pijn in het hart.

Ik hoop dat het bij de bak blijft want voor je het weet kun je de halve inboedel ophalen :DD ;))
Toch mooi dat je de bak kan plaatsen want vaak doet men zo n bak gedwongen weg met pijn in het hart.
ah misverstand, de reden dat ik me aanmeldt weer hier is omdat ik dus nog een goed huis zoek (zie ander topic). Bij mij past het er echt niet meer bij helaas.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan