Hallo aquarium vrienden mijn naam is Sebastiaan.
Na een langere tijd met aquarium,s te hebben gewerkt bij me vriendin, gaan we nu dan eindelijk bij ons thuis hier ook er mee beginnen iets wat in de familie bloed zit zeg maar 😅.
Binnenkort komt de Eheim Incpiria 530 bij ons in de woonkamer.
Het plan is om er een mooie Amazone bak van te maken met maanvissen bijlzalmen en zo.
Om toch ook wat aan de kleintjes te denken maar om ook filtervermogen te hebben en dat laatste daar ben ik altijd wel een voorstander van.
Maar met de huidige prijzen wil ik toch ook een beetje opletten.
Goed de 2080 komt over bij me vriendin en gaan we daar vervangen door een andere waarschijnlijk de E600 Thermo.
ik zat al op een blaadje te rekenen en tekenen welke opties ik had.
Aangezien er in het midden van de kast een ruimte van heb ik jou daar zit dacht ik dat is denk ik wel ideaal voor de Classic pompen.
Het plan.
Eheim 2080 thermo 25 W ex verwarming al zou ik ook met een losse verwarming kunnen werken en dan de 2080miets lager in stellen en als backup.
Eheim E700 10/35 W
Eheim CL 600 20 W Bio
Eheim CL 250 8 W filtering turf
UV lamp 800 dacht 11 W en kan op tijdschakelaar
Eheim led verlichting
Eheim co2 600 set
En waarschijnlijk nog een Wave maker.
Voordeel hier is wel dat we ook zonnepanelen hebben.
Goed zo een bak hobby kost al zat maar ja wie op de kleintjes let houd ook weer wat over zeggen ze😉.
Groetjes Sebastiaan
Na een langere tijd met aquarium,s te hebben gewerkt bij me vriendin, gaan we nu dan eindelijk bij ons thuis hier ook er mee beginnen iets wat in de familie bloed zit zeg maar 😅.
Binnenkort komt de Eheim Incpiria 530 bij ons in de woonkamer.
Het plan is om er een mooie Amazone bak van te maken met maanvissen bijlzalmen en zo.
Om toch ook wat aan de kleintjes te denken maar om ook filtervermogen te hebben en dat laatste daar ben ik altijd wel een voorstander van.
Maar met de huidige prijzen wil ik toch ook een beetje opletten.
Goed de 2080 komt over bij me vriendin en gaan we daar vervangen door een andere waarschijnlijk de E600 Thermo.
ik zat al op een blaadje te rekenen en tekenen welke opties ik had.
Aangezien er in het midden van de kast een ruimte van heb ik jou daar zit dacht ik dat is denk ik wel ideaal voor de Classic pompen.
Het plan.
Eheim 2080 thermo 25 W ex verwarming al zou ik ook met een losse verwarming kunnen werken en dan de 2080miets lager in stellen en als backup.
Eheim E700 10/35 W
Eheim CL 600 20 W Bio
Eheim CL 250 8 W filtering turf
UV lamp 800 dacht 11 W en kan op tijdschakelaar
Eheim led verlichting
Eheim co2 600 set
En waarschijnlijk nog een Wave maker.
Voordeel hier is wel dat we ook zonnepanelen hebben.
Goed zo een bak hobby kost al zat maar ja wie op de kleintjes let houd ook weer wat over zeggen ze😉.
Groetjes Sebastiaan