Wat is er nieuw

Nieuw aquarium? Fluval F90

• Onderwerp starter Onderwerp starter RayRietmeijer
  • Startdatum Startdatum
R

RayRietmeijer

Guest
Ik was op zoek naar een nieuwe bak . Iets groter en moderner.
Bij Petsplace kwam ik deze tegen De fluval F90.
Hij lijkt mij zeer geschikt de grote en ook de toevoer van de filter via de bodem van het aquarium, geen slangen buitenom meer. De verlichting is Led met een dag en nachtstand.

Foto-6IGQHQAE-D.jpg

Is er iemand die ervaring met dit merk of bak heeft....?? Ik vind de prijs erg hoog en vraag mij dan ook af of dat in verhouding ligt....???

De bak is inderdaad schreeuwend duur, maar ook heeeeeeeeeel mooi! Ze hebben hier bij de PP de kleine versie staan en dat ding is echt meer dan fantastisch afgewerkt, met een prachtig meubel en een goed filter. Je betaald vast extra voor het design, maar ik denk dat prijs en kwaliteit wel redelijk in verhouding tot elkaar staan.

och schreeuwend duur bak pomp verwarming pomp kast en led verlichting voor � 549,00
led verlichting is al behoorlijk aan de prijs
en het ziet er wel heel mooi uit hoor

groet

jaap

Bak lijkt mij wat smal met zijn 35cm?
(90x35x45cm)

Ik kan niet in je portefuille kijken maar volgens mij zijn er goedkopere manieren om slangen weg te werken. Of ander soort bakken welke goedkoper zijn. Maar wat je idd wil. Het is duur maar mooi.
Zelf zou ik naar een andere optie kijken. ( en centjes over houden voor een lekker etentje oid 😉 )

Zijn kleine broertje F35 staat hier in te draaien. In het topic daarover mijn ervaringen en een paar foto's.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan