nieuw aquarium met gekke vlek op de bodem


clay

Member
Lid geworden
28 december 2020
Berichten
22
Leeftijd
50
Ik heb pas een nieuw aquarium met fiberglass tussen het glas, nu zie ik aan de zijkant het fyberglass tevoorschijn komen en er zit op de bodem een vlek, zijn zuurstof belletjes, maar verder geen lekkage ofzo. kan er water tussen het glas gekomen zijn???
 

Bijlagen

  • IMG_1325.jpg
    IMG_1325.jpg
    51.2 KB · Weergaven: 118
  • IMG_1324.jpg
    IMG_1324.jpg
    68.5 KB · Weergaven: 121
  • IMG_1323.jpg
    IMG_1323.jpg
    43.9 KB · Weergaven: 126
  • IMG_1332.jpg
    IMG_1332.jpg
    73.6 KB · Weergaven: 118
Wat het ook is het lijkt me niet goed. En als het echt een nieuw nieuw aquarium is zou ik er mee terug gaan
 
Vanwaar glasvezel tussen het glas? Zou inderdaad contact opnemen met de levernacier als het een nieuwe bak is
 
ja ze weten ervan maar komen met verhalen als we hebben de fotos naar de fabrikant gestuurd..hoopte dat t niet erg was, maar zal ze om een nieuwe bak vragen.
 
Dat is een aquarium met gelaagd glas tegen breuk. Als het glas breekt dan kan de ruit nooit open knappen.

Hier hoort geen lucht tussen te zitten. Dan zijn de 2 ruiten niet goed verlijmd.

Lijkt me een garantie geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: clay
Een nieuwe bak en die behoort 100% te zijn dus inderdaad een garantie gevalletje lijkt me zo toe.
 
volgens de winkel komt het doordat de bak niet helemaal waterpas staat
Dat is een aquarium met gelaagd glas tegen breuk. Als het glas breekt dan kan de ruit nooit open knappen.

Hier hoort geen lucht tussen te zitten. Dan zijn de 2 ruiten niet goed verlijmd.

Lijkt me een garantie geval.
 
volgens de winkel komt het doordat de bak niet helemaal waterpas staat
Lijkt me een kwestie van bak terug naar de winkel en geld terug halen en dan naar een goede winkel gaat want deze uitleg :eek: :sick::stom:
Je hebt een bedenktijd of het product aan je verwachtingen voldoet.
 

Terug
Bovenaan