Wat is er nieuw

Nieuw huisje voor 2 sluierstaarten gezocht

GwenSwinkels

Well-known member
Lid geworden
11 januari 2021
Leeftijd
19
Lieve allemaal,

Ik zoek een mooi thuis voor mijn twee sluierstaarten Mollie en Bruno. Ondertussen zijn ze echt een koppeltje dus doe ik ze alleen samen weg. Ik kan ze niet meer de zorg geven die ze verdienen, dus hoop ik hiermee iemand te vinden die dit wel kan. Mijn voorwaarde is dan ook dat ze terecht komen in een aquarium van minimaal 1 meter lang met een minimum van 50 liter per sluierstaart.

Mollie is een man en 3 jaar oud. In deze 3 jaar is hij flink gegroeid en met staart erbij gerekend is hij nu ongeveer 15 cm. Mollie volgt me altijd overal in het aquarium en is totaal niet bang voor handen oid. Zijn schubben kleuren heel mooi goud in het licht en zijn vlekken lopen tot ver in z’n staart door. Een hele lieve sociale vis die het waarschijnlijk met elke andere sluierstaart goed kan vinden 🥰

Bruno is een vrouw van 1 jaar. Een mollig visje die niet veel meer is gegroeid (in de lengte dan ;))) vanaf de dag dat ik haar kreeg. Het grappige is dat ze eerst een heel stuk donkerder was, vandaar haar naam, maar dat dit helemaal is omgeslagen naar een witte kop. Ze is echt maatjes met Mollie en zwemt constant achter hem aan. Af en toe heeft Bruno last van zwemblaas problemen, maar ook dit verwacht ik dat beter wordt bij een betere verzorging. Ook Bruno komt naar je toe in het aquarium, maar is wel wat schuwer dan Mollie. Desondanks is het een heel grappig en leuk visje om te zien ☺️

Mocht je interesse hebben, hoor ik het graag! De sluiers kunnen opgehaald worden in Elst of in de omgeving tot 30 km worden gebracht. Het belangrijkst vind ik dat ze ruimte en goede verzorging krijgen, dus een vergoeding is niet nodig.

Bijlagen

• IMG_5939.jpeg
    IMG_5939.jpeg
    2 MB · Weergaven: 14
  • IMG_5936.jpeg
    IMG_5936.jpeg
    2.1 MB · Weergaven: 12
  • IMG_5950.jpeg
    IMG_5950.jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 12
Help Users

You haven't joined any rooms.